hahahahaha, jag är ändå ganska så rolig!

ALLMÄNT:

Namn: Lee "Leesan"
Piercingar: Tungan
Tatueringar: Ett hjärta på vänster handled
Längd: Kort som fan, 1,62
Skostorlek: Stora fötter som fan, 41-42
Hårfärg: Svartbrut
Är du kär i någon: JAAAAAAAAAA, om Vickan räknas??!!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Öhhhhhhh, JAAAAAA!!!
Tänker du på självmord: Inte nu, men förr har jag!
Tycker andra att du är attraktiv: Skoja inte om dom gör, jag är ju en tio poängare!
Vilket shampoo använder du: Tresemme, känns som att det funkar, tappar inte hår iaf!
Vilken parfym använder du: Dolce & Gabbana, Burberry, Dior, Lacoste och massa andra!
Vad är du rädd för: Hmm, brevbäraren. Vet aldrig vad han lägger i lådan!
Gillar du att tvätta: Ja så länge man inte behöver vika och lägga det i lådan!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Sån man åker? Eller när liver gå som en berg&dalbana??

SENASTE:

Film du hyrde: Öhh, minns inte när det var.. Det finns ju Thepiratebay
Film du köpte: Lilla Röda Traktor till Melwin
Låten du lyssnade på: Det snurrar i min skalle - Familjen
Låten du hade på hjärnan: We No Speak Americano
Låten du laddade ner: Lasse Stefanz - Orden som min mor sa
Personen du ringde: Annelie "Tant"
TV program du tittade på: Kniven mott strupen
Personen du tänkte på: Hemligt ;)
Bok du läste: Körkortsboken
Personen du fick mail av: En kille på Etage
Personen du fick brev av: Försäkringskassan
Personen du fick sms av: Hemligt ;)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Tisdags

FAVORIT:

Mat:
Fiskrätten som jag är grym på att göra!
Låt: Journey - Don´t Stop Believin
Sak att göra: Leka med Melwin
Sport: Rida, springa!
Dryck: Multivitamin, och SOMMARCIDER!!!
Kläder: Skinnjackan!
Film: Wallander

ANTAL:

Gånger du varit kär:
Förmånga
Förälskad: Hmm, hur är man då??
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: Nä, för jag har inte hittat mannen i mitt liv!
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig!

Hjärtan brustit på grund av dej: Näääääää
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Aldig, jävla tur är det!
Ärr du har på kroppen: En jävla massa, jävla MYGG!

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Ridigt, duschat, tvättat, lagat mat, tittat på tv, messat, pratar i tele
Var det kul: Men skojar du om det var!
Gillar du att slåss: Spelar roll vart det är!
Vad ska du göra ikväll: Kväll, det är mitti natten!
Är du seriös: ALLTID!
Vad är du allergisk mot: Störda människor
Var har du ont: Jag är stålkvinnan så jaghar inte ont!
Använder du hårspray: Det är ett måste!
Kan du stå på händer: Ja det är ju inte så svårt, sätt händerna undra fötterna :P
Favoritserie: Halv åtta hos mig!

 

Asså jag tycket att jag fick till det ganska så bra, elloooor?????

 


Kommentarer
Postat av: Vickan

HAHAHAHA, det är min bästa vän de :D

2010-10-01 @ 06:18:27
Postat av: Anonym

smaltown girl heter den låten med journy hehe

2010-10-01 @ 10:15:18
Postat av: camilla

:D

2010-10-01 @ 10:30:34
Postat av: Anonym

Om du inte hittat mannen i ditt liv , vad gör du då tillsammans med niklas? Varför skaffa barn med honom? Eller det är så du kan leva på honom?

2010-10-01 @ 22:05:56
Postat av: Magdalena.

ja jag undrar samma sak som den anonyma. konstigt att skaffa barn med någon som inte är mannen i ens liv. men jag tror att du skriver det endast för att folk ska reagera. uppmärksamhets-sökerska?

2010-10-02 @ 11:40:43
Postat av: lee

Tsm med niklas, mer än vad jag visste... allt kan ändras

2010-10-02 @ 12:50:15
Postat av: Lee - Melwins Mamma

Kära läsare, för det första så skaffar man inte barn det är något man får om man har tur. Och när jag blev gravid med Melwin trodde jag att Niklas var mannen i mitt liv. Och hoppas på att det skulle förbli så. Men tyvärr så är det inte. Så det så... Jag har iaf en pojke i mitt liv. Och nä skriver inte det för att få uppmärksamhet det får jag på annat håll... Trevlig Lördag!!!

2010-10-02 @ 12:56:52
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bravo Lee!!

Klart att man alltid tror att det skall vara livet ut,konstigt voro det annars,men för det stannar man inte livet ut,bara för att det skall så vara,inte rätt mot någon ju.

kram på dig

2010-10-03 @ 16:42:41
Postat av: e

heja lee! man tror att kärleken ska vara för evigt, ibland gör den det men tyvärr kan det gå åt andra hållet också. blicka framåt och ta hand om dig o din son, ni är värda allt gott!

2010-10-26 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0