Min mamma är en underbar människa!

Jag är så glad för att jag har en fantastiks mamma, hon är helt underbar. Min mamma ställer upp i alla lägen, Jag Melwin och Texas kommer hem och stormar hennes hem. Hon öppnar dörren glatt och tycker det är jätte roligt att vi kommer och hälsar på. Man kan ringa mamma 1 timme innan om jag behöver barnvakt, hur bra är inte det. Mamma ställer alltid upp om jag behöver hjälp med något. Nä min mamma är den bästa MAMMAN man kan ha!!!



Se så lycklig hon är för sitt barnbarn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bravo lee!! Så fint av dig att,det tror jag att dina mamma behövde.

Jag vet vem din mamma är; en fin o ärlig människa,det verkar du också vara.

Förlåt att jag är anonym,inte av feghet,bara att jag orkar inte med konflikter just nu.

Stå på dig!!

2010-09-17 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0