Kåldolmar, Negerbollar, kanelbullar!

Så flitig jag har varit i dag. Trampa och lämna Melwin kl 09 på dagis som vanlig. Idag ville han inte säga hejdå, han skulle fort in och leka med alla bilar. Jag ville vinka till han, man han vinka så fort han kunde precis som att gå nu mamma. Trampa vidare till stallet, först visste jag inte om jag skulle rida eller inte (står mer om det i inlägget innan). Efter stallet så var det hem och få bort häst doften, inte så trevlig! Hehe... Niklas skulle till en gubbe och fråga om ved utanför Tomelilla. men han var inte där, passa på att gå inte till Svenskafoder och köpa mat till Zebra. Stallshoppen nästa :) Sen var det dags att hämta Melwin! Jag ville baka, så när vi var på ica köpte jag det som jag trodde vi inte hade. Kommer hem, då fattas det havregryn till negerbollarn och mjöl till kanelbullarn. Men jag köpte vaniljsocker och kokos som vi hade. Jaja, det blev bra ändå. Massa negerbollar, fast jag vet inte varför jag gjorde dom, jag bantar. Hehe... Har precis kollat på idol, Andreas är så jävla snygg! Ett riktigt LB!



Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0