En härlig dag, men en massa skratt!

Sanna och Lotta var här i förmiddags.
Vi skulle igentligen gå ut och fika, men vi sa det det är bättre och billigare att fika hemma. Lotta har en son på 7 månader, och det är inte så kul för han att sitta i vagnen. Lottas spn är bara sååååå go! Han riktigt mös med mig, skulle pussa mig med. Så gulligt. Så roligt det hade varit om Melwin också var så. Lite avis på Lotta!
Iaf så tog jag upp Melwins gamla gå stol så lottas son kunde låna den. Han tyckte det var kul!

Sen var jag och hämta Melwin på dagis, som vanligt skulle han inte följa med hem. men det är skönt att det är så. När vi kom hem skulle Melwin kolla på Emil, jag passa på att städa och tvätta lite. Så det är klart till helgen för vi får hem 10 kubik ved som ska läggas in. Någon frivillig som ställer upp???

När jag städa i köket så hörde jag något konstigt ljud.
Sen kommer Melwin ut rullandes i...



Han tycker inte alls att han är förstor för den!



Här är en som kan!!!

Var ute och gick en timme med grannen i kväll riktigt skönt.
Så nu har jag inte ont i ryggen mer!
SKÖNT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0