Det var skönt att komma ut

Det är ett herrans liv här.
Så idag tog jag en lång skritt runda med Zebra. Hon är duktig att rida ut med, vi kom förbi Volvo Lastvagnar och där kom lastbilar hela tiden. Snäll som hon är så bryr hon sig inte. Det är så skönt. Det var så skönt att komma ut och rensa tankarna, det är jobbigt nu. Men det blir väl bättre...
Tog lite bilder när jag red.

Visst är man snygg i hjälm???



Hatar att ha hjälm



Zebra ser ut som en minihäst!



Tur att jag har en sån snäll häst!

Kommentarer
Postat av: Marie-Loise

kul att du kommit igång o rider igen :) o klart att du e snygg i hjälp.. det e väl alla.. lägg till en grimas nästa gång så blir det ännu snyggare :P

2010-10-01 @ 01:39:11
URL: http://withanattitude.blogg.se/
Postat av: Ida

Skulle också vilja ut och rida ! Otur att min häst är helt värdelös ^^

2010-10-03 @ 16:49:49
URL: http://idaliciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0