Zebra är såld

Men tåren i ögat har jag sålt Zebra. Det känns sjukt HEMSKT. Men vad ska jag göra, jag ska flytta här ifrån, och då finns det inte en chans i världen att jag kan ha henne. Men jag vet att hon kommer få det bra. Hon ska flytta 2 mil i från mig, och jag får komma och rida henne när jag vill. På fredag åker hon.

Här är lite nya bilder på henne...



Satt så lång bak det gick!



Tur att hon är så snäll så man kan göra vad man vill med henne...



Dags att ta en tur, blev 2 timmar i skogen!



Efter dagens tur!!

I morgon ska vi hoppa bana och Niklas ska fota!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tråkigt du ska sälja hästen ju. Men vadå var ska ni flytta? :-) puss

2010-10-05 @ 17:12:39
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Sv: Jag ska flytta, inte Niklas... PUSS!!!

2010-10-06 @ 00:17:27
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0