Vissa människor vill man bara gräva ner, vissa människor vill man ALDRIG gräva ner...

Jag blir så trött, varför bråka hela tiden?
Varför tagga upp mig hela tiden?
Varför inte bara säga vart mitt barn ska?
Har jag inte rätt till att veta vart mitt barn är?

--------------------------------------------------------------------------------------

Min helg har varit helt ok, nästan PERFEKT.
Fått god mat UTAN att behöva göra den själv, hehe.. Kan det bli bättre? Haha
En liten sak som inte var så kul..
Vickans tåg var 3 timmar sent så det blev ingen utgång.
Men det var bara skönt att vara nykter en helg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du?? Vem Har tagit ditt barn??

2010-10-24 @ 21:24:05
Postat av: Anonym

Vad menar du?? Vem har tagit ditt barn??

2010-10-24 @ 21:25:23
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Niklas körde innan och jag ville veta vart han skulle, och han vägra att säga det. Men det vissa sig att dom hade varit hos någon brud. Jag skiter i att Niklas träffar någon brud, men MELWIN ska inte VARA med!!!

2010-10-24 @ 22:37:58
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Han körde i väg utan att säga vart han skulle. Jag bryr mig inte vart han kör men jag vill veta vart Melwin tar vägen. Men det visa sig att han hade varit hos en brud med Melwin.. Jävla fitta...

2010-10-24 @ 23:18:54
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0