Vad är deras problem

När det tog slut så ändrade jag min relationsstatus på face, sen inget mer. Men ändå ska folk lägga sig i. Vad har dom med att göra av som händer här? Sitta och diskutera vårt gammla förhållande är det dagis barn som skiver eller? Dom har hört vad Niklas har sagt, men dom vet inte hur det har varit här.

Niklas skrev på face igår, tänkt först inte svara. För folk har inte med det att göra. Men jag kunde inte låta bli, dom ska få veta vad han med har gjort. Hur han har sårat mig 100 gånger.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det bästa du kan göra är att lämna honom för du ska inte tro att det blir bättre när du gång på gång hotar att lämna honom men sedan väljer att stanna ändå! Du säger att du vill göra det bästa för din son, gör då det! Tror inte du vill lämna honom egentligen för du har det så bra hos honom! Du måste inte jobba och får allt serverat på ett silverfat! Du får pengar, ni har ett hus, ni har hundar, du har en häst! Om du verkligen är trött på detta och vill lämna honom så gör då det, sitt inte bara och prata om det!

2010-10-12 @ 10:25:40
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Jag ska lämna han, önskar att jag hade redan flyttat. Men det är inte så lätt att hitta lägenhet när man inte har jobb, det är inte så lätt att hitta jobb när det inte finns några. Silverfat, nä så bra är det inte. Jag får inga pengar av han, han har ett hus, jag har en hund, jag har ingen häst för den har jag såld för att jag ska flytta.

2010-10-12 @ 10:39:30
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skulle gett fan i att vara otrogen medan Niklas var ute och körde lastbil. Vet han om vad du gjort när du varit ute och festat?

2010-10-12 @ 11:08:49
Postat av: Anonym

Det är väl inte bara han som har ett hus för du bor väl också där!? Du har en sån bra mamma och så bra vänner skriver du, kan du inte få bo hos någon av dom tills du hittat lägenhet!? Vill du flytta så är det bara sticka därifrån! Hade min kille slagit mig så hade jag lämnat honom direkt! Det kvittar väl om hästen är såld nu för det var väl han som fixade så du kunde köpa den från första början! Du skriver att du ska åka till Ullared och får 5000:- att handla för! Du har det nog rätt så bra fast du inte vill erkänna det! Har du dessutom varit otrogen som blev nämt i en av kommentarerna så ska väl inte du gnälla på honom! Bättre att göra slut än att springa runt och vara otrogen! Kan man inte vara trogen den man är tillsammans med ska man inte ha något förhållande heller!

2010-10-12 @ 11:19:59
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Klart att jag bor här men det är hans hus. Jag kan flytta till Mamma eller Annelie, men eftersom Melwin gå på dagis här i Tomelilla vill jag inte flytta in till Ystad. Melwin älskar sitt dagis och vill inte ta det i från han. Hade jag haft körkort och bil hade det inte varit någon fara att köra 3 dagar i veckan men att behöva ta tåget blir jobbigt. När jag köpte hästen hade jag inte träffat Niklas. Jag fick inte 5000:- när jag åkte till ullared, skrev några dagar att det var ett skämt. Och dom pengarna handla jag till Melwin och till huset. Men skit samma.



Har varit otrogen en gång och det var för några veckor sen, visst det är fel. Men jag har inte haft känslor för han på ett tag nu. Det finns oftast anledningar till varför man har varit otrogen...

2010-10-12 @ 16:01:30
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Klart att jag bor här men det är hans hus. Jag kan flytta till Mamma eller Annelie, men eftersom Melwin gå på dagis här i Tomelilla vill jag inte flytta in till Ystad. Melwin älskar sitt dagis och vill inte ta det i från han. Hade jag haft körkort och bil hade det inte varit någon fara att köra 3 dagar i veckan men att behöva ta tåget blir jobbigt. När jag köpte hästen hade jag inte träffat Niklas. Jag fick inte 5000:- när jag åkte till ullared, skrev några dagar att det var ett skämt. Och dom pengarna handla jag till Melwin och till huset. Men skit samma.



Har varit otrogen en gång och det var för några veckor sen, visst det är fel. Men jag har inte haft känslor för han på ett tag nu. Det finns oftast anledningar till varför man har varit otrogen...

2010-10-12 @ 16:02:36
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

En gång? I vintras då?

2010-10-12 @ 17:18:42
Postat av: ....

Hade du inte varit ute och festat så jävla mycket knulla massa andra killar så hade ni säkert varit i hoppa i dag. men det är dit eget fel att det har blivet så här. lämna han så han kan starta ett nytt liv. hade varit roligt för han....

2010-10-12 @ 23:44:20
Postat av: Lee - Melwins mamma!

I vintras var vi väl inte tsm?? Eller??



Knullat en massa??? WHAT??? Nä det är inte mitt eget fel att det är som det är.. Mycket som är roligt...

2010-10-13 @ 00:00:08
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: ...

Skönt att Niklas har fattat vilket skåp du är.

2010-10-13 @ 04:07:23
Postat av: Anonym

Du kommer aldrig att flytta,tyvärr,bara ännu ett av dina utspel,önskar för Niklas skull att jag har fel..HAN kan få något mycket bättre,om han bara kunde förstå det!

Och har du det så jävligt så hade du flyttat direkt till mamma t.ex,o skyll inte på Melwin igen,bullshit,han trivs på dagis ja visst,men hur har han det hemma med allt tjafs o bråk

2010-10-13 @ 08:48:54
Postat av: Anonym

så du har använt Niklas hus för att bo. Gjort slut och KNULLAT runder?

2010-10-13 @ 09:04:00
Postat av: Lee - Melwins mamma!

VAD FAN VET DU OM JAG SKA FLYTTA ELLER INTE??? Jag ska flytta, UTSPEL??? Ja och jag kan också få något mycket bättre om jag nu skaffar någon ny. Men det tänker jag inte göra! Kan fakstiskt säga att det har varit lungt här hemma när Niklas har varit hemma, inget bråk när Melwin var hemma. Skönt!



Nä jag har inte GJORT slut och KNULLAT runder, så LÄGG ner!!!

2010-10-13 @ 09:55:31
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Nä Niklas har inte fattar vilket skåp jag är, han sa senaste igår att han vill ha tillbaka mig...

2010-10-13 @ 09:56:07
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner alla varandra här inne eller? det verkar som alla har en nära relation med lee

2010-10-13 @ 10:13:28
Postat av: Anonym

Ska du inte flytta nu då bara för att det råkade vara lugnt ett par dagar!? Går ett tag sen skriver du samma sak igen, att du ska flytta, att du inte orkar med Niklas och bla bla bla! Gör dig själv, Niklas & Melwin en tjänst och flytta! Det är otroligt elakt av dig att bo kvar och ge Niklas falska förhoppningar att det finns en chans att ni kan fixa det om det nu är vad han vill! Ta steget in i vuxenvärlden och tänk lite på andra inte bara på dig själv!

2010-10-13 @ 11:16:51
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Det är säker många som känner mig, men dom vågar inte skiva det. Så jävla fegt, varför inte våga stå för det man tycket. Jävla sär...



Jo det är klart att jag ska flytta, men så länge det är lungt här behöver jag inte flytta hem till någon kompis eller till mamma. Väntar tills jag får en lägenhet, som jag hoppas på att jag snart får. Vill inte flyttar runder till kompisar och till mamma. Det blir bara snurrigt för Melwin, vill inte att han ska behöva vara helt förvirrad. Måste tänka på han med, det är helt ok om vi är hos mamma en dag och sover över. Men vara där i flera dagar och sen va någon annan stan, det är synd om han.

2010-10-13 @ 11:32:58
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner dig inte,men följer din blogg,som att läsa en "verklighetsroman"..men en undran har jag; kort sagt,du gnäller för att Niklas aldrig är hemma,det har du gjort på många ställen i din blogg,för att sedan skriva att du inte orkar vara hemma när han är hemma? Får inte riktigt ihop det där?

2010-10-13 @ 12:01:34
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Ja men så är mitt liv...

Jag gnäller för att jag tycker det är jobbigt att behöva ta allt ansvar själv, inte ansvaret för Melwin, men det ska städas det ska tvättas ja allt som måste göras. Och när han väl är hemma så får jag göra det ändå, men då tar han Melwin så jag hinner göra det. Men nu bryr jag mig inte länge. Jag fixar det själv, jag får vara uppe halva nätterna och städa i stället...

2010-10-13 @ 12:05:48
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vad gjorde du i vintras då? Om du inte knulla runder

2010-10-13 @ 12:13:57
Postat av: Anonym

Men snälla du,det är ju sådant som vi alla måste göra,jag går hemma med mina 3 små barn o min man arbetar,klart att jag måste fixa allt med tvätt o städ,liksom mitt jobb o på det viset får vi mer tid tillsammans med barnen när han är ledig på kvällar o helger,låter det fel? eller?

2010-10-13 @ 12:42:26
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Vad jag gjorde i vintras, ja det kan du läsa här... Men knullar runder gjorde jag INTE! Är inte den typen..



Visst låter det inte fel, men din man kanske har lärt sig att man plockar undan efter sig. Lägger inte kläder på matbordet, lägger inte saker precis över allt. Hade han bara plockat undan efter sig med nädå. Var borta hos en kompis igår kväll när Melwin sov, kom hem. Ingen eld i spisen, disk överallt, tväll i maskinen. Kl 22 fick jag ställa mig och göra det. Han kunde inte göra något, begär inte allt men iaf eld i spisen så man inte ska behöva frysa... Men det spelar ingen roll länge om han gör det eller inte...

2010-10-13 @ 12:51:14
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Städa, tvätta, laga mat är något alla måste göra! Det slipper ingen undan! Den som går hemma och har tid att göra det kan faktiskt se till att få det gjort! På helgen kan man hjälpas åt! Melwin går ju på dagis, då kan du städa och fixa allt som behövs fixas under tiden han är där! Man måste inte göra allting på kvällen! Hur ska du ha råd med lägenhet om du inte har något jobb eller några pengar!? Tro mig, det blir mer stressigt för Melwin ju längre du väntar med att lämna Niklas!

2010-10-13 @ 12:57:20
Postat av: Aggressiv person!

Min man jobbar också under dagarna medans jag är sjukskriven. Men inte fan gnäller jag på honom för att han "aldrig" gör något. Det är bara rent vett att den som går hemma & inte har något bättre för sig kan städa, tvätta, diska m.m. Kanske ska ta tag i ditt liv Lee & sluta klaga så satans mycket på Niklas alltid?

2010-10-13 @ 13:06:47
Postat av: Anonym

kan inget annat än att hålla med ovan.. melwin på dagis och du gör vad? Eftersom du inte har något jobb så får niklas försörja er. han kan inte ha det så lätt heller med den pressen på sig att ni inte har några pengar utan honom. tänk dig för innan du skriver och välkommen till verkligheten när du flyttat......

2010-10-13 @ 14:23:55
Postat av: Anonym

svar till "inte eldat i spisen".

Jo håller med dig om att han skulle sett till att det var värme i huset för allas skull,inte minst Melvins,MEN hur kunde det vara fullt av disk o tvätt i maskinen om du varit hemma hela dagen,vill inte vara taskig, men du måste nog tänka om lite om Ni skall få det att fungera.Så länge du inte har något jobb är ditt jobb att sköta hemmet,när bägge jobbar måste man naturligtvis dela på det,så att man njuta av fritiden tillsammans.

Lycka till

2010-10-13 @ 15:22:07
Postat av: Anonym

Att du ens orkar svara på allt.. Hade jag haft det så här hade jag lagt ner min blogg. Inte för att vara taskig men de gör dej inget gott av att bara få ut negativt av din blogg. Roligare kan man ha. Skit i alla som terorriserar dig.

2010-10-14 @ 08:36:45
Postat av: Anonym

nä fan lägg inte ner bloggen! jag kommenterar vanligvis inte men jag tycker att det är förbaskat kul att läsa

2010-10-14 @ 10:27:21
Postat av: Anonym

Håller med ovanstående,lägg inte ner,kul med en människa som vågar lämna ut sig så ärligt som du Lee,man kan lära sig något av ditt sätt att se på saker och kanske kan du lära dig något av kommentarerena, på gott o ont.

Heja Lee!

2010-10-14 @ 17:39:44
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Nä lägga ner bloggen tänker jag inte göra, jag tycker också det är ganska så kul att se hur andra tänker.. Tar bara åt mig av dom bra sakerna, det andra skiter jag i!!!

2010-10-14 @ 19:30:34
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Tina - En blogg om mina dagar med hästarna

Herregud folk.. Låt Lee göra vad hon vill !! Om hon nu vill "knulla runt" som ni så fint beskriver det, så LÅT henne göra det.. Det är INTE ert problem !



Ni verkar vara änna jävla patetsika människor iaf som måste vara anonyma och som inte kan stå för det ni tycker !!



Ffs get a life of your own !!

2010-10-15 @ 05:32:15
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma

Håller med dig Tina.. Men vissa människor har tråkiga liv och måste gnälla på andra. Tråkigt att dom inte vågar stå för det bara...

----------------------------------------------------



Varför skulle jag lägga ner min blogg?

Älskar att skiva här både roliga och tråkiga saker. Men så är livet, tror inte att det är bara jag som lever så. Men jag väljer att dela med mig!

2010-10-16 @ 13:31:49
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sant så!

kram på dig

2010-10-16 @ 15:21:00
Postat av: elin

Är alla dumma i huvudet eller? lee får väl få göra vad hon vill, vad har ni med det att göra? sluta vara anonyma det är pinsamt av er.



Lee du verkar vara en stark person, så fortsätt med det du gör, för du är grym på det! <3 kram

2010-10-25 @ 13:48:30
URL: http://beldiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0