Okej,

Jag bryr mig inte om mitt barn för jag är ute och festar, för att ha kul. För att slippa sitta innan för dessa 4 väggarna och ha piss tråkigt. MEN jag tar handom mitt barn som man ska! Han får näringsrik mat, alltid grönsaker. När hans pappa lagar mat till han är pasta varvat med färdiga köttbullar, korv eller fiskpinnar. Jag ser alltid till att smörja Melwin runt munnen när han är torr som öknen. Inte hans pappa, för han "glömmer" det. Jag borstar alltid tänderna på Melwin morgon och kväll, i bland en gång på dagen. Inte hans pappa, för han har alltid 100 undanflykter. Jag ger alltid Melwin hostmedicin när han ska sova om jag hör att han behöver det. Inte hans pappa för han tycker det är jobbigt.

För ett tag sen så fick Melwin tag på en tomstock för hans pappa har glömt att Melwin når upp på diskbänken nu. Niklas ser att Melwin sitter och leker med den och håller på att ta i sönder det. Niklas står bara och kollar på, och Melwin tar i sönder den. Då skäller Niklas ut han som fan, Jävla ungen nu är det den tredje tomstocken du tar i sönder och tar tag i hans arm. För det första så får Niklas lära sig att det finns barn i huset, för det andra så såg han när Melwin lekte med den varför inte ta den i från han då, och för det tredje varför skälla ut ett litet barn på 22 månader när det är Niklas fel?

Niklas blir sur och iriterad för att han får gå upp och lägga Melwin flera gånger, för Melwin går av sängen själv. Men är det så konstigt när Niklas är hemma med Melwin själv sitter dom bara och glor på tv. Är det konstigt att Melwin har massor av energi och att han inte kan somna? När Melwin inte är på dagis är vi alltid ute och leker eller så går vi en runda så Melwin får gå själv inte bara åka i vagnen. Jag aktiverar Melwin.

Så om jag får säga det själv så är jag ABSOLUT inte en en DÅLIG mamma. Jag ser ALLTID till att Melwin har det BÄSTA. Låter inte han gå med bajs i blöjan för att man ska göra något klart som tar lång tid!
Så sluta och gnäll för att jag festar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför hålla på att försvara dig?Dålig självkänsla?Du har ju fattat ditt beslut varför hålla på att försvara dig. tycker att du och niklas borde lägga ner nu. du flyttar och ni lever skilda liv. niklas måste ju jobba som en hel idiot för att försörja familjen eftersom du inte har något jobb är det könstigt att han inte har tid att (Lära sig) att ta hand om sin son? För killar är det en sak dom måste lära sig allt är mer självklart för oss mammor på något sätt.

2010-10-21 @ 06:49:17
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Jag måste väl säga som det är, jag vill inte ta en massa skit att jag är en dålig mamma för jag festar träffar mina vänner. FÖR HUNDRADE GÅNGEN måste inte Niklas jobba så mycket för pengarna skull. Han jobbar så mycket för att dom behöver han på sitt jobb. Sen att Niklas är penga galen och samlar pengarna på hög, det kan jag inte hjälpa att han väljer att göra så. Har har vist då tid att lära sig att vara med sin son men han vill inte känns det så. Och det men att han jobbar s¨så mycket har inte med att göra för han måste, utan det är för att han väljer att var mer på jobb än med sin fd familj, och för att dom behöver han på jobb.

2010-10-21 @ 09:34:00
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ju lära han om du är så jävla redig! men du är bara ute och sypper och knullar runder. Men en alkis till mamma det är en bra mamma. jadå!!

2010-10-21 @ 12:56:49
Postat av: Susanne

Läser ofta din blogg och tycker det är intressant att läsa om andras liv =)

Tycker att alla borde lägga ner allt skit snack. Hur ni lever och inte lever är ju eran sak. Men det finns och kommer alltid finnas människor som inte kan leva utan att lägga sig i andras liv. De blir liksom en del av deras liv att göra så, tråkigt! De finns inga super mammor men gör man så gott man kan, räcker det långt. Tråkigt att ni inte kan hitta en lösning, men förstår att det inte är så lätt.

Lycka till!!

2010-10-21 @ 16:37:36
Postat av: Lee - Melwins mamma

Du din fega fan, skriv vem du är och jag vill ha ett bra svar i från dig hur du kan påstå att jag knullar runder, ALKIS??? Du får nog läsa på vad en alkis är...

2010-10-21 @ 16:48:39
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma

Sv Susanne: Jag har 100 lösningar men ingen passa han. Men förhoppningsvis lungar det ner sig och han vill börja sammarbeta...

2010-10-21 @ 16:58:21
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Tina - En blogg om mina dagar med hästarna

Men herregud.. varför ska ni "anonyma" lägga er i saker ni inte har med att göra ?!

Låt Lee leva sitt liv som hon vill !!!



Jag tvivlar inte en sekund på att hon inte är en bra mamma, tvärtom tror snarare att hon gör allt för Melwin !



Så sjukt jävla fegt att ni inte ens kan skriva vem ni är..

Om ni nu känner att ni MÅSTE slänga ur er massa skit, STÅ DÅ FÖR FAN FÖR VEM NI ÄR !!



Sen är det ju jääävligt roligt o läsa att du "anonym nr 2" vet så mkt om vad Lee gör och inte gör,

en fråga till dig då.. Är du med när hon "knullar" eller ??

2010-10-21 @ 17:20:38
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag håller med föregående talare.. Hur kan man bara vara så feg o ynklig att inte skriva sitt namn. Då är man inte mycket till människa. Om man måste kritisera så gör för helvete det men använd era namn och gör det schysst. Det är så kul att folk alltid tror sig veta allt om alla men man kanske måste hålla på så eftersom man tydligen inte har ett lyckligt liv själv. Låt Lee leva sitt liv som hon vill o lev ni erat istället för att lägga er i hennes. Bara för att man tar ut o festar med sina kompisar ibland så betyder inte det att man är en alkis eller dålig mamma. Däremot kan jag tala om att man BLIR en dålig mamma om man aldrig får ha vuxentid med sina kompisar eller göra vuxen saker utan barnen. Det MÅSTE man för att orka vara en bra mamma o ladda med ny energi. Jag tycker personligen att det är bra att Lee tagit detta beslut om att lämna niklas om hon inte var lycklig eller dom inte hade det bra för melvin mår bara sämre av att leva med två föräldrar som bara bråkar. That´s life tyvärr, ibland funkar det inte fastän man så gärna vill att det ska göra det men nånstans måste man dra en gräns o känna efter vad som verkligen är bäst för en själv o ens barn. Som sagt det finns inga super mammor men att göra sitt bästa räcker länge!!! Så kämpa på Lee o bry dig inte över alla knäppa människor!! Kram



2010-10-21 @ 19:12:54
Postat av: Anonym

Hur fan kan man kalla en 2-åring för jävla unge?? o dessutom ta tag i honom???

Stick där ifrån Lee så fort du kan,o låt honom inte vara ensam med Melvin.

2010-10-21 @ 20:15:30
Postat av: Anonym

Förstod jag rätt? sitter Melvin o kollar på tv med Niklas? han är 2 år, alldeles för mycket stimulans för hans lilla hjärna!

2010-10-21 @ 20:18:23
Postat av: Ellenore

Hallå Lee..

Du, du kanske inte ska skriva ut för mycket här på bloggen för man vet aldrig om där är nån idiot som anmäler er till soc!!!!! när du skriver så om niklas!

2010-10-21 @ 21:11:23
Postat av: Jennie ♥

hej :) haft en bra dag?

kram

2010-10-21 @ 23:30:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är IDIOT,den som anmäler eller den som behandlar sitt barn illa??

Barn är faktiskt allas ansvar,det är en skyldighet att anmäla om man vet att barn far illa.

Vad sen vuxna gör är deras ensak.

2010-10-22 @ 11:11:00
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Nu kommer det inte handla om några mer tråkigheter får jag hoppas... :D

2010-10-22 @ 14:03:35
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror det där hon skrev kanske låter värre än vad det är, i stridens hetta! Jag tänker bara på Lee.. Det finns alltid de som vill förstöra för en. Och eftersom hon skriver ut så mycket av det privata kan hon få det i nacken en dag för att nån idiot här inne anmäler det som skrivs och KANSKE det som står i alla kommentarer om alkoholism och supa och knulla varje helg!! Man ska hålla munnen stängd när man inte har grund för sitt uttalande!

2010-10-22 @ 16:31:13
Postat av: Ellenore

Från mig :)

2010-10-22 @ 16:31:42
Postat av: Anonym

jag bryr mig inte om ifall hon knullar o festar,som någon sa;var du med eller? Men hennes beskrivning av hur Niklas beter sig mot Melvin är allvarlig.

2010-10-22 @ 23:20:22
Postat av: Anonym

Jag var inte med.. Ja men jag tror personligen inte den är så allvarlig.. Det kan bi bli en "katastroff" av att skriva ut det här...

2010-10-22 @ 23:34:09
Postat av: Anonym

DET ÄR PRECIS SOM JAG SKRIVER, VARFÖR SKULLE JAG LJUGA? // Lee

2010-10-23 @ 17:16:22
Postat av: Ellenore

Tror inte att du ljuger.. Men, varför skriver du ut det här? Det kan ju skapa jätte mycket problem för er båda. Du ser ju själv som folk skriver till dig! Just såna saker backar inte soc ifrån att ta kontakt med er.. Dom kan ju se allt som skrivs här mm. Du har heller ingen aning om vem som är inne och läser.. Hade du verkligen velat att det skulle bli så om dom en dag tog kontakt med er pga vad folk sett här på din blogg? Om han nu är en så dålig fader så hade jag aldrig lämnat mitt barn till honom och sett till att jag fick ensam vårdnad och besökdförbud! Om han nu är så att han tar tag i honom så osv.. Men detta har ju egentligen inte nån av oss som läser med att göra? Det är ju problem som ni ska ta tag i själv och inte skriva ut om på internet.....

2010-10-23 @ 20:27:22
Postat av: Anonym

Vad menar du? Att det är ok att behandla sitt barn som Niklas gör,bara hon inte nämner det här?

2010-10-23 @ 22:12:15
Postat av: Ellenore

Nej för helvete.. men man kanske ska ta itu med det istället för att skriva om det på bloggen? Du är nog bara intresserad av att få veta skvaller så du har nått och snacka om.

2010-10-23 @ 22:16:48
Postat av: Ellenore

Skit samma. Kan inte ens fatta att jag kommenterar detta och sjönk till er nivå!

2010-10-23 @ 22:19:58
Postat av: Anonym

Visst det är dumt att skriva det, men så trött på att höra att jag är en dålig mamma för jag dricker // Leesan

2010-10-23 @ 22:53:50
Postat av: Anonym

Jag förstår verkligen att du är trött på att höra det.. !! Men för det behöver man ju inte börja "lägga över" skiten på pappan för att man ska få mer fokus på honom..



Vet du vad en sa till mig som var ganska bra. En som har sitt barn varannan vecka. Den helgen då hon är barnledig går hon ut och har roligt med sina vänner etc. Är hon en dålig förälder för att hon går ut och "festar" varannan helg? Om hon är det, vad skulle hon gjort ist? Suttit hemma och tittat på leksakerna? Samma med dig där ju! Niklas är ju med pojken. Han är ju också förälder, han är ju iallafall med en förälder! Nää jag tycker inte det är fel att du går ut och har roligt med dina vänner en dag! Vad fan är det för fel på det?

2010-10-23 @ 23:27:32
Postat av: Anonym

Varför äter melwin frukost framför tv med dig lee men inte med niklas. niklas vill att han sitter i köket och äter..

2010-10-24 @ 11:23:00
Postat av: Anonym

Amen LOL!!!!!! Om han sitter vid soffbordet eller köksbordet är väl upp till dom att avgöra?

2010-10-24 @ 15:02:49
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Seriöst, orkar inte svara på det...



Vill bara att Melwin ska få mat i sig på morgonen innan hans ska till dagis.

2010-10-24 @ 19:43:31
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Magdalena.

Kan bara skratta. Såhär går det om man söker uppmärksamhet :D

2010-10-25 @ 15:11:01
Postat av: e

jag tycker att folk borde sluta klanka ner så hemskt på andra!

jag tycker att lee verkar va en bra mamma - hon älskar uppenbarligen sin son o vill hans bästa. uppmuntra ensamstående mammor som kämpar för sina barn - klanka inte ner på dem. ingen mår bra av att ständigt bli nedtryckt i skorna! hjälp varandra istället!

2010-10-26 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0