Nu skiter jag i hur jävla privat det är!

Jag ska lämna Trydevägen och det finns ett bra själ till det, inga känslor kvar.
Men jag fattar inte varför alla ska lägga näsan i blött. Vad har folk med det att göra, om NI bara visste hur det har gått till här i alla år. Det är inte så roligt att bo med en människa som är sur hela tiden så fort han inte får som han vill. Och det är inte bara jag som har uppleft det. Mina kompisar vill inte komma hit när Niklas är hemma för dom orkar inte med att han är sur, men snälla hur normalt är det. Ett jävla tjat om dom hära pengarna, ORKA lyssna på det hela tiden. 5 timmar efter Melwin var född fick jag höra att det skulle gå tre bilar till Tyskland och Niklas förlora 7000:- 5 TIMMAR EFTER HANS SON VAD FÖDD. Hur glad är man för att man har fått barn då? 5 dagar efter vi kom hem i från BB körde han och jobba. Han lämna mig med ett nytt fött barn, 2 hundar var av en var jätte jobbig. Jag var streesad fick inte sova, och det sluta med att jag inte kunde amma mitt barn. När Niklas var hemma passa jag på att sova för jag var helt slut men då blev han sur för att jag sov när han var hemma. Sen har det rullat på. Han tycker det är jobbigt med Melwin, Niklas vet inte hur det är att vara småbarn förälder. Han är hemma några dagar i veckan och då ska han ändra på allt. Melwin får inte mat när han ska han får inte sova när han ska. Melwin är snart 2 år och Niklas vet inte hur man gör. Jag vet att jag inte har varit snäll till Niklas alla gånger. Jag vet att jag har sårat han många gånger, jag vet att jag kan vara rätt elak ibland med. MEN jag vet hur jag ska ta handom mitt barn. Denna helgen var första gången sen Melwin födde som Niklas har varit med han så länge. Först sa Niklas att han skulle lämna bort Melwin för att han skulle minsan inte sitta hemma och glo. Sen skulle han lämna Melwin själv hemma för han skulle inte sitta här. Jag menar att man kan visst åka bort på kvällen och träffa kompisar och ha Melwin med sig, det är mitt i veckan när han ska på dagis som han måste lägg sig i tid. Men det hade gått bra nu i helgen och Niklas tycket det var jobbigt att vara med han själv, så nu vet han hur jag har det.
Men iaf det jag vill komma till är att folk påstår att jag lämnar bort mitt barn, när han är hos sin pappa. Att jag inte älskar mitt barn, att jag är en dålig mamma för att jag åker hemifrån när Niklas är hemma. Jag orkar inte vara hemma när Niklas är hemma. Han hänger mig i röven hela tiden, taggar upp mig så jag håller på att sprängas så arg jag är. Och jag vill inte vara arg när Melwin ser och hör det, jag får bitta ihop. Där för drar jag här ifrån. Men då är jag en dålig mamma.
Men jag vet med mig själv att jag är en bra mamma, att jag ger mitt barn den kärleken som han ska ha.

Melwin är det bästa som hänt mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör helt rätt Lee,bättre att leva ensam än att vara 2 o ändå känna sig ensam om allt ansvar.

O det är klart att barn behöver fasta rutiner,de får man inte rucka på att för att de skall passa ens egna behov.

Hoppas att du får ett bättre o stabilare liv,det behöver både du o Melvin.

kram

2010-10-11 @ 10:02:33
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare,stå på dig o skit i den surgubben...du förtjänar så mycket bättre!!!

2010-10-11 @ 11:13:07
Postat av: Alexandra

håller med. varken för dej eller melwin... gör det som känns rätt!!!

2010-10-11 @ 13:41:33
Postat av: Malin o Tuva <3

Lycka till med allt. =) Hoppas de blir bra. =) Kram

2010-10-11 @ 13:42:01
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan hålla med dig till viss del men felet på både dig och Niklas är att ni använder er son som ett vapen mot varandra,och det tycker jag är skrämmande. Vill du lämna honom så gör det, för er son kan inte må bra av att leva i den miljön. Rutiner är en sak men en trygghet är något ännu viktigare för ett barn. Kan förstå att du inte vill vara hemma men det är ingen ursäkt till att åka ut och festa. Ta tag i situationen och sluta fly. Vad jag har förstått är detta inte första gången du ska lämna Niklas men du tar aldrig det sista steget. Gör det för att lindra ert lidande (även Niklas). Och om nu Niklas är en så dålig pappa hur vågar du lämna din son ensam med honom då för att du som är en så bra mamma ska ut och dricka sprit? Det säger emot sig själv lite grann. Ta dig en funderare på vad du vill och vad du håller på med. Det finns alltid alternativ Lee. Lycka till

2010-10-11 @ 21:27:19
Postat av: Anonym

Man kan väl för fan va en bra mamma fast man är ute o festar då och då,det behöver man ibland!

2010-10-11 @ 22:12:03
Postat av: Anonym

då och då är helt okej men fan inte 7av 8 helger året om..

2010-10-12 @ 05:38:50
Postat av: Anonym

rutiner ger trygghet,att alltid veta vad som gäller,men så klart fodras lugn o harmoni på andra områden också.

Barnets behov måste ALLTID komma före ens egna,något man måste tänka på innan man skaffar barn.

2010-10-12 @ 08:01:36
Postat av: Anonym

Förstår inte att man ka ha intresse av att vara ute o festa,när man har ett litet barn,jag har själv en 2åring,skulle aldrig lämna bort honom för att supa!

Finns inte i min värld,attt vakna bakfull o sedan kunna vara en bra mamma..??

2010-10-12 @ 09:13:07
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Att det sista steget inte är taget har varit för att det har varit jobbigt, Niklas har hotat med att han ska ta livet av sig. Jag tycker om Niklas för han är pappa till mitt barn, jag vill inte att Melwin ska leva utan en pappa. Jag säger inte att Niklas är en dålig pappa, men han tänker inte att Melwin måste äta sova vissa tider och att man inte kan kolla på tv hela dagarna. Anledningen till att jag flyr är för att jag orkar inte med Niklas han hänger mig i röven hela tiden, jag får inte duscha ifred då står han där och hänger. Sen trissar han upp mig hela tiden, jag pallar inte med det. Har svårt för att behärska mig när jag blir arg, men bitter i hop när Melwin är där. Vill inte att Melwin ska se sina föräldrar att bråka.



Sen till det att jag lämnar bort mitt barn, jag anser inte att jag lämnar bort han när han är med sin pappa. Man passar inte sitt eget barn. Men det är så jag tycker. Anledingen till att jag går ut är för att ha roligt, att få träffa vänner. Jag kan lika bra vara nykter. Jag sitter hemma hela veckorna och busar med Melwin, äter middag med han kl 17, sen sover han kl 19.30. Sen sitter jag vid datan och pratar med mina vänner på så sätt. Jag vill också komma ut och träffa dom, och ha roligt. Jag vill inte bara sitta hemma. Jag sidosätter mig själv ALLTID, och tänker bara på Melwin, är STENHÅRD med hans sov och ät tider.



2010-10-12 @ 09:56:38
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0