Hoppa med Zebra för sista gången idag!

Herregud säger jag bara, hon gick sjukt bra idag.
Så bra har hon aldig gott, det är jätte kull att det går så bra nu.
Så tråkigt att hon ska säljas bara.
Men nu ska vi ha kul den sista veckan.
Hon åker på Fredag...

Blev en liten bana på 1,20 cm i dag.
Jag var inte alls osäker, bara red på.
Sjukt bra gick det!!!



Denna gången titta jag upp!



Hon är grym min travare!



Kolla min minn, jag tror att jag är konsentrerad!



Hon hoppar jätte fint både med fram och bak



110 cm



Jag ser inte klok ut när jag konsentrerar mig!



120 cm, hon kan nog gå långt! Men nu ska hon bli sällskapshäst



Proffsryttare som man är så trillar man iaf inte av!



125 cm HON ÄR BÄST MIN HÄST!



Kolla hästen inte MIG!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Fina bilder ni fick till =)

2010-10-06 @ 11:34:33
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Sally

Haha, snygg röv Lee!! Haha, skitrolig bild! Hahaha!

2010-10-07 @ 01:45:29
Postat av: Tina - En blogg om mina dagar med hästarna

Shiiiit... hur gick det där till ? :O

(Bilden där du står upp)..

2010-10-07 @ 02:37:50
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0