Från tråkigheter till roligheter!

Tant fyller 24 på fredag så det blir lite roligheter då. Ska bli så kul så!
På torsdags ska jag träffa en tjej som jag kanske ska vara ledsagare till om vi passar i hop. Hoppas det iaf.

Melwin är så duktig hela tiden nu, han ska hjälpa till med allt. Han ska klä på sig själv, men det går inte så bra alla gånger. Han ska hjälpa till att lägga in ved i spisen. Det är så roligt nu när han vill göra så mycket mer. Han börjar bli snällare till Texas med, och tar det lungt när han klappar han.

10 JÄVLA DAGAR! Då kommer min VICKY hem! Äntligen får jag träffa henne då. Har inte sett människan sen den 20 aug. Då ska vi ut på äventyr!! Men hur fan ska det gå när hon ska åka hem igen :(...

Nä nu ska jag städa och tvätta lite, SUCK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0