Det sprider sig som en löpeld!

Asså folk har INGET liv.
Jag skrev så här på Facebook i söndags:



Då sitter folk och skickar till Niklas vad jag skriver på facebook, men SERIÖST.
Är det normalt?

Nu var det syrrans katt som skulle komma och jag är katt vakt!
Det spelar ingen roll vad jag skiver här på BLOGGEN eller på FACEBOOK, det finns några sär som ringer eller messar Niklas på en gång. Vad har man för JÄVLA liv då? Jävla skvaller sär. Eller så är Niklas inte kapabel till att gå in och läsa själv!



Här är herren, vid namnet Findus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA HA...Vilken liten goding:) hoppas ni hade det mysigt.

Måste säga att med de "vännerna" du har behöver du inga fiender.

kram

2010-10-19 @ 15:23:32
Postat av: ..

Det är det ända du komma att få.

2010-10-19 @ 16:07:51
Postat av: Anonym

Hmm..jag? du menar säkert Lee,men du verkar ha svårt med det svenska språket!

Som sagt: Vem behöver ovänner med såna vänner Lee verkar ha,,hyener verkar ni vara..

2010-10-19 @ 16:22:23
Postat av: Anonym

Dessutom verkar ni inte vara Niklas vänner heller,skriver en massa skit till honom som ni inte vet ett smack om,såra någon?varför?

2010-10-19 @ 16:42:12
Postat av: Anonym

Dessutom verkar ni inte vara Niklas vänner heller skriver en massa skit till honom som ni inte vet ett smack om..Såra någon? varför?

2010-10-19 @ 16:44:01
Postat av: Magnus

Det måste vara jag Lee, som inte har nåt liv då?! Niklas ringde, vi snackade om allt möjligt, nämnde vad jag läst på din status. Jag har inte dragit några som helst slutsatser av det.

Ha de gött!! /mvh Magnus

2010-10-19 @ 17:05:00
Postat av: Magnus

Hallå igen! ...Dessutom gissade jag på fel herre. Jag trodde du menade Melwin!! :)

än en gång, ha de gött! /mvh Magnus



PS. Det var ju förresten väldigt många expertkommentatorer på din blogg, som inte ens vet vad dom heter... ;)

2010-10-19 @ 17:55:18
Postat av: anonym men snäll o rättvis

Måste nog klargöra att jag heter inte LEE,NI håller på att kommentera MIG som om jag voro Lee.

Vad är du för vän till Niklas som MÅSTE nämna vad Lee nämnde på facebook?

Har ett exempel på liknande beteende;Min man spelade för någara år sedan i ett "dansband",vi hade o har tre små barn,varje Lördag när han var i väg o spelade kom min bror o hans flickvän till mig för att hjälpa mig med barnen o umgås,några grannar i villaområdet spred ut att;så fort hennes man kör iväg,så kommer det en annan man dit,de valde att inte se att han faktiskt hade en tjej med sig,så även om de inte visste att det var min bror,så valde de att tro det värsta,varför? jo för att många människor är funtade så,de vill ställa till problem om de kan!O ni var väl några stycken som valde att tolka Lees inlägg till vad ni önskade att det var,,o DET kallar jag för HYENER!!

2010-10-19 @ 17:58:50
Postat av: Anonym

Och jag vet vad jag heter,men p.g.a en massa orsaker kan jag inte skriva mitt namn,men jag kasn ju hitta på ett Eva heter jag.

mvh anonym men snäll o rättvis.

2010-10-19 @ 18:04:04
Postat av: Anonym

Varför festar du varje helg!? Du skriver för att du kan men är det inte viktigare att vara hemma med sin son? Det låter som att du varken var tillräckligt mogen eller vuxen för att skaffa barn! Tar man på sig att sätta ett liv till denna världen då får man faktiskt se till att ta hand om det också! Jag säger inte att man aldrig kan festa för att man är mamma men varje helg är lite överdrivet, men det står klart att du inte tycker det! Hur ska det bli sedan när Melwin blir större och förstår!? Ska du festa på helgerna då också och låta honom tro att du hellre gör det än umgås med honom!? Ta och väx upp lite för både din egen och Melwins skull!

2010-10-20 @ 07:41:54
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Magnus, Det är lugnt. Men det finns andra som ringer Niklas bara för den saken skull att skvallra!

2010-10-20 @ 11:45:06
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Sv till ... Vad är det ända jag kommer att få???

Sv anonym: Vad menar du med såna vänner??

Sv till anonym: Jag kallar inte det att festa om man sitter hemma hon en kompis och dricker lite cider för att hon fyller år. Festar ser jag som att man går ut. Men alla tycker vi olika. Varannan helg har Niklas Melwin och då är jag ute men mina vänner träffar folk och har svin kul. Sen sitter jag här hela veckorna, om vi inte åker hem till mamma. När Melwin har lagts sig för kvällen gå jag hem till Annelie. När Melwin vaknar går jag hem till mamma igen. Jag ska väl inte behöva sitta och glo hos mamma när ham sover... Jaja..

2010-10-20 @ 11:53:16
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0