Åhhhh!!!

Vissa människor är så fina, vissa människor har ett varmt hjärta!
Vissa människor betyder något för mig, vissa människor gör inte det!
Kan göra listan lång på dom som inte betyder något, och listan kort på dom som betyder något!


Det är fan inte underbart att vara mamma...
... När man vaknar upp till en TOTALT nerbajsad Melwin.
Då vill man bara lägga kudden över huvudet och sova vidare, eller hoppas på att Texas tar det!

Jag har dagen räddad, tvätta sängkläder GUD så tråkigt!
Men ska jag få det gjort måste jag släppa datan.

I morgon blir det Malmö med xxxxx!
Ska hälsa på Vickan på sjukan, just nu pillar dom på hennes cp-arm hoppas fan att det går bra!!!



Pusskalas med Texas!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

You will regret this one day. Getting readers by provoking your child and how you are as parents is totaly wrong! Stupid GIRL!

2010-10-26 @ 12:03:47
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Och vad är ditt problem??? Vad då få läsare för att jag provocera mitt barn??? Är du STÖRD eller???

2010-10-26 @ 12:08:49
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

undra vem det är som är störd.. det är du som suttit på psyket.. och detta ;

Kan göra listan lång på dom som inte betyder något, och listan kort på dom som betyder något!



haha, listan kort på dom som bryr dig o betyder ngt..

dom flesta hatar dig och tycker du är vidrig.. du erkänner själv.

2010-10-27 @ 16:57:18
Postat av: Anonym

varför tog du bort min kommentar? :(

skäms du?

2010-10-27 @ 17:57:49
Postat av: Anonym

hoppsan.

2010-10-27 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0