Vad har man syskon till?

Det har jag alltid undarat vad man har dom till.
Vad jag tror att man ska ha dom till är att dom ska finns där för en.
Men det uppfattningen har jag inte fått.
Förr så var det jag om min yngsta storasyrra som pratar varje dag, vi träffades ofta. 1 av 4 syskon.
Min ena bror har jag inte träffat på 4-5 år, jag vet inte vad jag har gjort människan. Men han vill iaf inte träffa mig som jag tycker är jätte tråkigt för vi har haft det roligt. Jag minns när jag var lite och han passa mig, jag fick spela på hans data och på hans tvspel. Men men.

Det är inte alls kul att veta att man har 4 syskon som man träffar sällan eller inte alls. Det tråkigaste tycker jag ändå är att man inte träffar sina syskonbarn allt för ofta. Nä ska inte sitta här och hänga lägg för det. Har så många andra som bryr sig om mig och Melwin. Kom bara till att tänka på det så här på kvällskvisten...




Kommentarer
Postat av: Anonym

trist...men varför?

2010-11-25 @ 00:09:21
Postat av: Johanna

Jag har 5 syskon som jag träffar regelbundet, äldsta är 33 och yngsta är 11 och vi har alltid skoj allihop..Så för min del är det jätteviktigt att ha syskon !

2010-11-25 @ 09:22:29
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att din familj är så splittrad?

2010-11-25 @ 10:03:40
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Ska jag vara ärlig så vet jag inte varför det är så här. Vad jag har fått höra så har det mycket med att göra att Mamma träffa pappa och att dom fick mig. Jag tycker det är svin tråkigt. Så det har alltid känt som att jag har varit ensam barn fast jag har 4 syskon...

2010-11-26 @ 22:21:39
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju tråkigt att dina syskon "straffar" dig för att du finns till typ

2010-11-26 @ 22:47:40
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Ja det känns lite så. Men kanske har det gjort mig till den jag är idag. Har alltid fått klara mig själv...

2010-11-27 @ 00:43:34
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0