Ung & bortskämd

Har precis kollat på första delen av programet som går på svt. SKIT säger jag bara.

Alla är runt 20 år dom vet inte hur man:

  • Handlar
  • Lagar mat
  • Städar
  • Tvättar
  • Fixar i ett hem
Jag blir mörkrädd, hur tänker deras föräldrar? Skäms dom inte att se sina barn?
När jag var 15 kunde jag allt det dära. Eller jag gjorde allt det dära. När jag hade fyllt 16 var vi 3 tjejer som dela på ett hus. Vi skulle göra allt själv. Och det funkar jätte bra. Då var jag 16.

Jag hade skämt som fan om jag hade haft tummen i röven som dom har! SUCK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg det igår!!! Blev också mörkrädd!! Dom kunde ju ingenting!! Egentligen tycker jag det är föräldrarna det är fel på som har skämt bort dem från början... Tror jag ska följa det!!

2010-11-09 @ 11:27:55
Postat av: Anonym

Visst är det föräldrarnas fel,det vi som föräldrar skapar det får vi,ingen föds odräglig...

2010-11-09 @ 11:50:18
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Men om man nu som barn inte kan något, varför försöker man inte lära sig då? Varför bara sitta på röven. Vi får ju hoppas på att det blir bättre!

2010-11-09 @ 13:44:02
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0