Min älskade var vad här igår!

Åhhh, min VICKAN var här igår, VICKAN VICKAN!!! Hon är bara bäst..
Ja XXXXX var också här men han är inte lika bra, HAHAHA!!!
Det går inte att beskriva hur mycket jag gillar VICKAN, hon är helt fantastisk.
Jävla mög att hon åker till Östersund idag. Men kommer hem den 19/12 igen! WOOOOPA!

Snart dags att cykla och jobba, ska träffa XXXX kl 10. Vi ska gå en sväng i skogen och lära känna varanadra bättre. Efter det ska jag till skogen och springa tänkta dra med mig Niklas, han OM någon behöver röra sig! Haha...



Min BÄSTIS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips om du vill gå ner mycket i vikt o sedan hålla den, Det finns en diet som heter hospitaldieten,du kan googla på den, det är på 13 dgr,jag gjorde den för 6 månader sedan o gick ned 10 kg på 13 dgr! o håller vikten fortfarande, den påstås ändra ämnesomsättningen o det verkar ju så,eftersom jag ätit som vanligt nu i över 5 månader o inte ökat ett kilo.

Samtidigt som jag gjorde dieten,började att gå 5 kilometer varje dag o det har jag fortsatt med.

Lycka till

2010-11-02 @ 11:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0