Känner mig som en ny människa!

Efter att ha tagit ett bad med en ansikitsmask på, massa barnolja i vattnet. Rakat mig och smörjt in mig efter badet känner jag mig som en ny människa. Man blir så len när man använder barnolja  och det är toppen att ta det efter man har rakat sig, man blir inte torr och får inga prickar. Det värsta är att jag håller på att halka av stolen! Men det kan jag leva med.

Det blev en sväng till Ystad innan idag, en sväng in på hm och köpte denna till Melwin tycket den var så snygg och tuff + att han kan ha den på julafton med! Leesan är en smart kvinna, i sina bästa år.

Håller på att uppdatera min mobil, den är inte en lätt historia. Först ska man göra en massa back up och sen ska man installera den nya programvaran och sen ska man lägga in back upen igen. Och telefonen är som en helt annan lur nu. GANSKA för MYCKET lik iphonen nu. Tycker det är lite tråkigt när det är en Sony Ericsson... Men men. Hoppas att den funkar bättre nu.

Nu blir det kudden Melwin ska vara på dagis 45 min tidigare i morgon, så vi måste upp i tid. Hoppas att dagen i morgon blir bra, fast det kommer den. Jag ska till Sarah efter jag har lämnat Melwin. Jag måste passa på nu för detta är min sista lediga vecka. Sen har jag fullt upp i 4 veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0