Här har det varit tyst

I fredags var vi på Andyslekland Melwin tycket det var roligt. Men det var grymt jobbigt att klätra runder i tunnlar och alla var där nu va. Man är ju smidig som ett kylskåp. Haha! Men så länge Melwin tycket det var roligt så blir jag glad. Tror att Melwin är inne i en växtperiod nu, han bara sover och sover. Stackars liten. Efter som vi var i Malmö fick vi ta en tur till Ikea och äta köttbullar! Haha...

På kvällen åkte jag till XXXXX kännde att jag behövde kom hemifrån och bara ta det lungt. Så glad att jag har lärt känna XXXXX, vi kan pratat om alla. Men det är så tråkigt att folk tror en massa bara för det. Att vi ligger med varnadra och att vi är tsm. Det kunde lika bra vara en tjej. Hoppas att folk lägger ner snart, orkar inte med det med.



En glad Leesan i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0