Hallå träningsverk!

Aj aj aj aj aj aj...
Så säger jag för varje steg jag tar, och värre är det när man ska ner om trappan. Jag har träningsverk i röven, hur fan kan man få det? Nä lite mycket gnäll nu. Idag orkar jag mycket mer än vad jag palla igår, sprang dubbels så långt som i går och 100 sit ups. Men i morgon blir det villa. Ska till Sarah en sväng efter jag har lämnat Melwin på dagis.

Niklas ville inte med till skogen han hade en massa andledningar. Han vågar inte springa med mig för han orkar inte! Haha. Så tror jag att det är.

Jag rensa bland mina kläder nu i kväll, jag är ÖVERLYCKLIG! Hitta ett par jeans som jag har sparat i typ 3½ år för dom inte har passat, fick inte upp dom över låren innan. Men NU kunde jag knäppa som och röra mig i dom. Fy fan vad skönt. Det börjar hända saker och det GILLAS.

Varför lägga ner energi på det? Varför bry sig? Och nä det är inget mellan mig och XXXXX! Bara för att man har en vän som är av det andra könet betyder det inte att man måste ha något på G då.

Dags att hoppa in i duschen, sen blir det sängen för din del. Undra vilken pojke jag ska dela sängen med inatt? Håriga är dom iaf! Hahahahahahahahahahaha!!!



Svamp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, hon läser din blogg. Den är trevlig

2010-11-03 @ 02:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0