Fullt upp...

Träffa pappa i onsdags, tror inte att han har inte HANDLAT något till mig... Men det är en jävla tur att han ska till Thailand i feburari igen. Han lova att han skulle handla då. Det är så kul att träffa pappa och vara med han, det händer inte för ofta. Min PAPPA är den bästa som finns <3

I onsdags kväll börja vi att julpynta, Niklas fick göra det jobbigaste att tejpa fönstrena så dom är nästan klara nu. Bara i sovrumet kvar. Jag älskar alla mina tomtar massa pynt över allt det är så mysigt. Melwin gillar att kolla på alla tomtar och hus. När jag var hos Pappa var vi uppe på hans vind skoja inte att denna människa har en massa saker. Sa till Pappa att vi fick minnsan ränsa upp där en dag, för jag vill inte stå med allt det den dagen han dör. För då kan jag inte fråga vart sakerna kommer ifrån... Så Pappa sa faktiskit att vi skulle göra det. Där är en massa saker sen jag var liten som jag har gjort och en massa leksaker... Kul ska det bli iaf!!

I torsdag var ingen dag jag vill pratar om... Jävla tur att XXXXX kom och fixa middag till oss...

Idag har varit en kulig dag. Texas har dragit Melwin i pulkan. Melwin tycket det var jätte roligt, när jag sprang med Texas så hörde man Melwin wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! Han gilla det med andra ord, Texas tycket nog att det var lite jobbigt men vad gör det han behöver röra sig.

Mamma, Sally, Daniel och Hemi kom förbi en sväng nu ikväll. Dom skulle hämta Findus, det var lite jobbigt att dom hämta han. Jag har försökt att inte festa mig vid han, men det är jätte svårt. Han är ju så go. Melwin tycke det var roligt att Hemi kom, fick han någon att leka med.

Jag tänkte då att Melwin och jag skulle ha lite fredagsmys i soffan och kolla på idol. Melwin fick välling sen tog det inte 2 min förrän han sov. Så var det med de sällskapet...



Älskade UNGE!



Söta Findus som har åkt hem... :(



Lite pynt...



Sååå nöjd!



Han somna så gott... Kan inte beskiva HUR myckt jag tycker om han!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vems är katten findus då? o varför har du den bara ibland?

2010-11-27 @ 14:14:15
Postat av: Lee - Melwins mamma

Findus är syrrans katt, och dom har fått ny renoverat badrum så dom har inte själva bott där. Och där dom bodde nu fans en annan katt så dom kunde inte ha findus där.. Så nu är han hemma igen.. :(

2010-11-27 @ 21:50:24
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0