Competens

Jag har börjat gå på något so heter Competens via AF, det känns lovande hoppas bara att det kommer att funka med. Men det tror jag. Skönt att komma igång med något, så jävla tråkigt att bara gå och dra. Så det blir att vara i Ystad 4 dagar i veckan. Vi är lediga fredagar GUTT! Så Melwin får vara på dagis en dag mer nu, och jag har inte fått schema inu men det skulle vi få i morgon. Känns inte som att det kommer bli så långa dagar iaf.

Hade trevligt besök igår XXXXX var här en sväng. Kan det bli bättre än att ha en människa i huset som inte är bitter...

Nä om jag skulle göra någon nytta, kanske värma sängen.. :D



Saknar Zebra jätte mycket, och det värsta är att jag inte har nr till henne som har henne nu.
Jag måste få fram det för jag vill träffa Zebra. Kolla på en gammal film på Zebra typ när jag hade haft henne i typ 3 månader och vi hoppa. Kan ju säga som så att hon hoppa inte så hon gör på denna bilden!

Kommentarer
Postat av: P****en från M-Ö

Sviker du mig? L

2010-11-23 @ 15:47:58
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Klart jag inte sviker dig... ;)

2010-11-23 @ 20:41:55
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0