Vilken härlig dag!

Idag börjar jag att banta, och än så länge känns det jätte skönt.
Startvikt: 79,9 kr
Midjan: 99cm
Ska mäta och väga om en vecka så då får vi se vad det visar!

Vi vakna ganska så sent idag kl 10.
Melwin fick mannagryns gröt jag tog en nutrilette.
Koppla Texas, Melwin i vagnen och gick ut.
Det blev en runda på 1 timme, Melwin fick se kor och traktor. Han blir som galen då!
När vi kom hem gick Melwin och nanna, jag gick ut i trädgården och sådde blommer.
Så vi får hoppas på att det kommer några med.

När Melwin hade vaknat kolla vi på Du är inte klok Madiken, Melwin gillar Astrid Lindgrens filmer. Det är toppen för jag ÄLSKAR dom. Sen var det dags för middag, efter det så koppla vi Dexter och var ute och gick en timme till.
Det är så fint väder nu i kväll så jag passa på att fixa i trädgården. Haka ogräs, kanta, klippte gräset. Att starta våran gräsklippare är som att träna på ett gym i 1 timme. Jag har sånt jävla bry att starta den, svitt som fan! Niklas gör det på en gång! Men men! Gräset blev iaf klippt!!!
Här kommer lite bilder i från idag!



Dexter myser i gräset efter han hade badat i ån!



Trädgården, framsida



Uteplats, framsida



Framsida, där har jag planterat regnbågslupin.
Mellan stenarna har jag planterat en marktäkand blå blomma



Tulpaner! Här har jag med sått en massa olika blommer.



Förra året hade jag min damm här, men det var inte rolig! (framsida)
Så det får vara blommer här iår!



Staketet som Niklas och jag satte upp, så melwin inte kan rymma!



Min fina del av trädgården, nu är det lite mer uppdelat. Så jag har bestämt att det kommer att vara denna delen som kommer att vara finaste! Detta är sidan på huset vid poolen!



I krukorna har jag sått dill och gräslök. Buskarna till höger är pionner blir SVIN snygga blommer!



Kantat och rensat ogräs!



Baksidan!



Mammas sötnos

:D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0