Härliga skogen!

I dag på eftermiddagen åkte vi ut till skogen för att gå en runda.
Melwin var jätte duktig han gick hela tiden. Det var en lång runda för Melwins korta ben. Han tyckte det var jätte roligt. Massa kottar och pinnar. Så det får vi göra om! Ikväll har vi varit ut och gått 2 runder, en sväng med Texas. Vi gick ner till Arne och prata lite med han. Han berätta att där hade varit tjuvar mitt på dagen i går och tagit en massa metall skrott. Dem hade även varit borta hos grannen och frågat efter skrott. Vilket folkslag det var behöver jag inte berätta. Det är ju sjukt mitt på ljusa dagen! Vi gick hem och tog Dexter, så han med fick komma ut.

I morgon ska jag börja banta igen. Start vikten denna gången ligger på 79,6. Nu ska jag ligga i!!!



Han fick jord på händerna och det ville han inte ha! Hehe



Melwin jagar pappa



Så gulligt!



Melwin tycket att det var liet jobbigt att gå upp!



"stötte pinne"



Han skulle gömma sig!



Lite blommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0