Grillkväll!

I torsdags åkte jag och Melwin till Ystad.
Älskar att vara med Annelie det är så roligt :)
På kvällen så lämna jag Melwin uppe hos mamma, mamma vill ha han. Då passa jag på att vara med mina vänner. Vi cykla till Willys och inhandla så vi kunde grilla. God mat blev det, en och annan cider med!

När kl var 03.10 gick jag och fredrik in. Det börja ju bli ljust då! Hehe...



Grillmästaren!



Världens bästa tåby!



Världens bästa Annelie!!!!!!!!!!!



Pelle!



Skulle lära mig dricka kaffe, men FY FAN!



Sara gjorde någon dans, minns fan inte till vilken låt det va!



Söta AL!



Pågapillen lekte med tändvätskan hela kvällen...


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Den gatan bor jag på- fast längre ner =P

2010-06-02 @ 21:33:35
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0