Vilka underbara människor <3

Annelie och Tåby kan man hitta bättre vänner?
Nä ska jag vara ärlig så tror jag inte att man kan det.

Jag och Melwin vara hos dem måndag till tisdag.
Vi åt god mat och lite godis.
Melwin har sin säng inne i deras sovrum.
Så på natten när han hade vaknat så var tåby uppe med han, jag sov vidare.
På morgonen när Melwin vakna så gick annelie upp med han och jag fick sova.
Sen kom Melwin och pussa på mig, så gulligt.

Jag är så glad att jag har fått lära känna dem, finns inga finare människor än dem.

När vi var på ikea så köpte vi ett packet till dem eller ja till Annlie, hon blev lycklig!
Det är så roligt att ge dom något för dem uppskattar det lilla!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Utan dig,Niklas och Melwin vet jag inte hur mitt liv hade sett ut. Jag blev jätte glad för paketen :o) super bra.. så fort ni stack så diskade jag :)

melwin stillar ens tankar med sin charm och dig går det att prata med.. Niklas kommer med sitt trams och det är bra med han. men utan dig vet i tusan.

Jag älskar dig Lee.. och du! Jag tycker du rockar som mamma. puss <3<3

2010-03-19 @ 00:05:36
URL: http://anneliehansen.nyfotat.se
Postat av: Lee - mamma till Melwin

Jag säger det samma Annelie, vet inte hur det hade sett ut utan er. Älskar dig massor! Du är den finaste vännen man kan ha! Klart att jag rockar! Rockar fett, haha.... Puss <3

2010-03-19 @ 11:39:29
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: annelie

ja det gör du.. för du vet hur det kan bli när man gör fel. du vet hur det känns och du vet att du inte ska göra så igen. och du lyssnar på en när man säger till dig "nästan alltid" man måste få lära sig själv.

2010-03-22 @ 01:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0