Jag var av med ungen, hitta han i vasken!

Jag gick runder här hemma och fixa och hade mig. Gick in på toa en sväng, nöär jag gick in där var Melwin i soffan. Men när jag kommer tillbaka var han inte där. Så jag trodde att han kanske gömde sig för det gör han i bland när han märker att jag är borta. Jag kolla efter han men såg han inte där han brukar vara.

I köket har vi en ikea palla som står vid dörren. Men min kära lilla Melwin hade visst flyttat den och så här hitta jag han:



Smart är han!



Han är för go han!



Han hade roligt!

Kommentarer
Postat av: Petra och Melvin

Haha, vad go han är.. Nej barn är inte dumma :)

2010-03-22 @ 22:45:12
Postat av: Annelie

hahaha.. man får passa sig nu.. även om man bara ska på toa verkar det som.. hehe såå go han är:)

2010-03-22 @ 23:12:28
Postat av: L

Ha ha... han ville nog bara hjälpa till med disken!! En riktig liten sötnos!! :)

2010-03-23 @ 13:06:56
Postat av: Lee

Ja han ville nog det! Hehe...

2010-03-23 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0