Fan, helvetes, jävla, idoter!!!

Är ni tröga eller vad fan är problemet??

Niklas ringde till sin chef igår och sa att han inte kunde komma för Melwin var sjuk + att 4 min innan han skulle köra så gick jag. Jag är så trött på hans chef. Ska man behöva vara döende för att man ska få stanna hemma?
Niklas får gärna jobba mycket, men man behöver inte jobba så mycket. Jag ska saffa mig ett jobb men det är FAN inte lätt just nu! Jag vill inte att Melwin ska behöva leva på dagis. Plus att börjar jag att jobba så kommer Niklas att jobba lika mycket ändå. För att det finns ingen möjlighet för han att stanna hemma, för på de jävla jobbet finns ingen annan. VIKARIE HETER DET! Men inte där, det är 2010 nu inte 1850 talet...

Men i morgon blir det ett STORT prat med Niklas!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl det som var din "plan" som du skrev för ngn dag sen. Den som måste lida svårt, är du. Psykiskt.

Ingen mamma överger sitt barn för att få sin vilja igenom. Sök hjälp för fan.

2010-04-01 @ 07:12:41
Postat av: Lee

Överger?? HAHAHA!

Jag gick ut med hunden!

Nä planen var inte så, SYND VA!!!

2010-04-01 @ 15:00:43
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Lee

Jag är ett psykfall, ska snart in på avdelning 12! Ska du med???????????????????????

2010-04-01 @ 15:01:26
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Detta är bara förmycket. Ge upp nu. Måtte det bli en ändring snart.. varken du eller niklas mår bra av detta.

2010-04-01 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0