Härliga skogen...

Som vanligt när jag ska gå upp efter kl så är jag sååå trött. Så dagen börja med att jag var seg som fan och ville inte gå upp. Kände bara att det är skönare att ligga här. Niklas var SVIN sur i morse fattar inte varför han var det. Men iaf i natt när jag kolla på film så åt jag lite daim och pappret som blev över la jag i Niklas kudde för jag tycke det var roligt. Men det tyckte inte han, så han var svin sur när han vakna. Jag tyckte det var svin roligt! HAHA!!!

Niklas skulle ta handom sin pappas kor så när jag var på ams så fixa Niklas det. Och Melwin var hos Sanna och Theo. Jätte snällt att Sanna ville ställa upp. Melwin har ju träffat dom sen han var typ 3 månader, så han vet vem det är. När jag lämna han så sa han inget, jag sa hejdå och gick. Han hade börjat leka med en gång sen hade det gått jätte bra. Det gick bra för mig på ams med.

Det första Sanna sa när jag kom, gud vad lätt han är att passa. Han hade varit jätte snäll när hon byta på han, la helt stilla, JÄVLA UNGE! Synd att säga att han gör det när jag bytar på han! Skönt att han inte är ett odjur när han är borta iaf. Theo är sååååååå söt!!!



Theo och Melwin

Vi cykla till lekplatsen så barnen fick leka lite. Melwin passa även på att springa iväg, synd att säga att han lyssna på en iaf. Barnen blev trött så vi sa hejdå, vi cykla till Ica för Niklas var där. Handla det vi skulle ha, TRODDE jag. När jag kom hem insåg jag att jag hade missat det viktigaste, FISKEN!!!

Städat och tvättat har jag med gjort idag, vilat en timme med härligt!
Blev en tur med cyklen idag med, idag blev det en tur till skogen och Svampabanan. Det var vara 3 dagars tävligt på Svampabanan så där var en massa folkrace bilar det gilla Melwin! På lördag ska vi ditt med min pappa, Melwin ska också följa med. Han får vara där tills han blir trött på det, sen får Niklas hämta han.

Melwin busa runder i skogen så gulligt!



Först ska man upp



Sen ska man ner!

Det lilla livet är för go han! Han har börjat med att när han ska sova ska han titta i en bok. Får han inte ha sin bok blir det ett jävla liv, så då är det bäst att han får ha den!



Så gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0