Torsdag!

Äntligen kom jag och Melwin ut en sväng idag. Melwin är så söt när han sitter in bäddad i vagnen, det är så att man vill sitta där själv. Tro det eller ej, kommunen hade skottat gångbanan. Det var på tiden. Nu slipper man gå mitt ute på vägen. Vi har inte gjort så mycket mer idag.
Nu är det bestämt jag ska flytta, så nu får jag se om jag kan hitta någon lägenhet. Hoppas på att det kommer att gå fort. Hoppas bara att allt kommer att gå bra.

Om 22 timmar blir Melwin 1 år kl 21.12
Tiden har gått så fort.
Han är ingen bebis mer.
Det är tur att jag har min Melwin, vi har fått många skratt idag!

Dags för kudden, ska till Ystad i morgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch då det var inget roligt att höra. Hoppas att allt löser sig tills det bästa. Kram

2010-01-29 @ 06:01:29
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Jadu..det är en jäääääkligt bra fråga..

Fattar inte riktigt vad hon tänker med.. Störd är vad hon är..

Tack så mkt..

2010-01-29 @ 12:00:01
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Anonym

mormor säger först att du inte ska flytta för det är synd om pågen sen är det synd om honom om han måste växa upp som han gör. jag tror att alla mår bättre av att flytta kanske. i bland blir det bara till det bättre även för barnen. pågen förstår änu inte så mycket om vad som händer mellan mamma och pappa men snart nog så gör han det. jag tycker extrmt synd om barn som växer upp med föräldrar som håller ihop bara för barnen, det finns ingen kärlek i ett sånt hem. det är bättre att mamma o pappa är lyckliga på varsett håll än olyckliga tsm

2010-01-29 @ 15:01:59
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Japps det är det :)

2010-01-29 @ 18:41:49
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0