ETT HELT ÅR IDAG!

Mitt lilla hjärta blir ett år idag. Min lilla bebis är ingen bebis mer. Han är en stor kille. Var har årat tagit vägen? Jag hinner inte med. Älskar han mer och mer för varje dag som går. Melwin är det bästa som har hänt mig!

Vi åkte till Ystad idag. Gick hem till Annelie och Tåby, jag hade med mig lite frukost. Melwin fick sin present med, en lära gå vagn som han ska ha hos Annelie jätte fin är den. Eftersom jag skrämde upp Melwin kl 07.30 var han inte så jätte glad. Han fick sova middag lite tidigare än vanligt. När han hade somnat passa jag och Annelie på att gå en sväng på stan. Så tåby fick stanna hemma, men det gör han så gärna så! :) Annelie skulle köpa nya skor, gick och kolla hon hitta ett par men svårt att bestämma sig. Vi gick till H&M jag ville handla lite, har presenkort där. Jag hitta massa fina kläder. Ett par byxor, som jag köpte. En klänning som satt jätte fint men så börja jag tänka när ska jag använda den, så det blev ingen. En skjorta som jag gilla jätte mycket. Eftersom jag har en stor byst såg jag ut som en slimmad FALUKORV, hade jag tagit en större storlek hade det inte varit alls fint. Så det blev ett par byxor. Annelie köpte skorna på vägen hem!

Gick hem till Tåby och Melwin, då hade han precis vaknat kan inte bli bättre. Lite mat i hans mage sen gick vi till badet. Snö en jävla massa snö, mer kommer det. Melwin älskar att bada, han tycker det är så roligt. Ska gå och bada med han ofta. Det är så roligt att göra saker med han nu, när man ser på han att han gillar det! Vi bada i den lilla bassängen, längs med kanten är där ett rör man kan hålla sig i. Ja det skulle han hålla sig i hela tiden, jag fick inte hålla i han. Jag doppa han under vattnet flera gånger, det går bättre och bättre. Han gillar det! När vi hade badat klart basta vi lite, tror du inte att Melwin kissar i bastun då, tur var stod han på rätt håll. Hehe.
När vi kom tillbaka till Tåby hade han lagat mat, så gulligt av han. Jag skulle igentligen åka hem med bussen, men pappa kunde köra mig hem så jag fick med mat. Jätte gott, köttfärssås. Melwin fick stanna hos Annelie, dels för att vi ska på fest i morgon och att Niklas kommer hem i natt vill inte att Melwin ska behöva höra på oss.

Pappa är så snäll, han ställer alltid upp. Det är bara till att ringa kan jag så kan jag säger han alltid. Så pappa kom. Toppen, slappa ta bussen! Alltid när jag ker bil t´sitter jag och tittar efter djur längs med vägen. Tur att jag gjorde det, för det kom 9 vildsvin. Pappa BROMSA, va va vad är det. VILDSVIN! Så pappa stanna, jag upp med kameran fort som fan, men det gick inte att ta bilder fick bara med en massa snö. Där gick dom lungt och fin över vägen. Vilken tur att jag var med.

Blir nog att jag cyklar ner till Tomelilla, Eva ringde tyckte att jag skulle komma. Får se, det är ju snö storm! HAHA...



Presenten av Annelie & Tåby!



Han börjar få kläm på det!



En lära gå vagn!



Titta jag kan själv!



Under



Uppe!



Mamma här kan man inte sitta!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

Var badade ni??=)

2010-01-29 @ 19:52:27
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Maggan

Normalt att lämna bort sin son på hans ett årsdag?! Mycket ska man då höra innan öronen trillar av. Stackars barn.

2010-03-06 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0