Samtal med Melwin

Jag: Har du haft det bra hos Annelie & Tåby?
Melwin: Ja mamma du anar inte
Jag: Jaså vadå?
Melwin: Igår så tänkte jag att jag skulle bråka med Annelie.
Jag: Jaha, hur gick det då?
Melwin: Jag fick som jag ville, sitta lite där och lite här, Annelie såg trött ut på mig.
Jag: Varför gjorde du så?
Melwin: Nä jag skulle testa om Annelie blev sur på mig.
Jag: Blev hon det?
Melwin: Nä.
Jag: Precis, det är bara för att det är VÄRLDENS bästa tant
Melwin: Hmm, jaja.
Jag: Visst är det skönt att vara hemma igen?
Melwin: Ja för nu ska jag jävlas med dig!
Jag: Nä för det ska du inte!
Melwin: Nu pratar vi om något annan, jag fyller år på fredag.
Jag: Ja vadå?
Melwin: Jag vill ha ett paket när jag vaknar och frukost på sägen.
Jag: Du får ju alltid frukost på sägen.
Melwin: Just det, men GLÖM inte paketen ska ha den med en gång när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

hehe, gulligt..



sv: börja träna;) de känns så mkt bättre när man gjort allt de jobbiga.. KRAM

2010-01-26 @ 21:30:48
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: tant annelie

hahaha.. ja skoja inte :P sikken busunge.. men ack så söt:) puss på er båda

2010-01-26 @ 23:14:54
Postat av: Mormor

Vad du är duktig Melwin att prata så mycket att mamma din förstår.Det var en kul grej Lee,gärna flera sådana samtal.Kram mamma

2010-01-27 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0