Härligt!

Chris har varit här idag, hon kom vid 11 tiden.
Åt lite bullar.
Det var meningen att vi skulle gå till Bo Ohlsson men så blev det inte.
Chris är rädd för snö och ville inte gå. :)
När vi skulle köra bort till Niklas jobb för att hämta bilstolen, såg vi en räv.
Man ser mycket här på landet, HAHA!

Presenterna är klara nu, tror det kommer att bli bra.
HOPPAS!
Ska bli roligt att gå på rock fest.
Ska klippa i sönder mina jeans men vad jag ska ha på ovandelen vet jag inte inu.

Melwin soman vid 13.30 tiden.
Jag var också jätte trött så jag passa på att sova då med.
Sen ringde Janni 15.30 då sov jag! Haha.
ÄNTLIGEN ska klippa mig på måndag!
WOOHOO!

Nu ska jag gå ut en sväng, känner att jag måste det!
Hoppas att det inte är så kallt.
Och att Melwin inte blir sur.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0