SOLEN ÄR FRAMME!

Solen lysser skönt in genom fönstret!
Men det snöar, USCH!

Är så trött på snö eller ingentligen inte snö utan kommunen som inte kan skotta som dom ska. Nä här ska man behöva sitta inne för att dom inte kan sköta sitt jobb. Vill bara att den försvinner nu, så våren kan komma. Men det känns som att den är långt borta nu iaf. Jag har kastat ut soffan, hundarna har fått den. Dem får ha den till våren när vi ska köra till tippen. Dexter var den som la sig först i den och börja bita iden. Men när jag sa att han fick bita var det inte lika roligt mer, dumma hund. Så nu har vi ingen soffa, och när jag hade kastat ut den ringde Niklas och sa att det inte alls går bra i Tyskland, snö storm. När det fallen EN snöflinga i Tyskland stannar hela landet. Han hinner inte med den båten som det var tänkt, men andra ord får vi se om vi hinner hämta soffan i morgon, men det hoppas jag på. Tur att man har tv i sovrummet så man kan ligga där och titta på tv!

Mitt packet i från HM är på ica nu, så jag ska plåga mitt barn och gå ut i snön. Titta ut nu, det har SLUTAT att snöa. Kan det bli bättre. Hoppas att Melwin vakna snart så vi kan gå. Jag ska gå fort rally fart. Dexter kan men få följa med, han sköter sig fint när man sätter han utanför affären. Helt tyst och stilla.

Håller på att tvätta filtarna och kuddarna som har varit i den gammal soffan, en massa sköljmedel så det lucktar extra gott. Så tar man bort lukan som är till torktummlaren så lucktar det gott i hela huset + att man får lite värme med. Veden är snart slut, då blir det kallt. Jävla mög...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0