Sliten och återigen sliten!

Man är inte 20 längre.
Usch, nu ska jag ta det lungt.
Man kan inte sitta och festa tills kl halv fem på morgonen.
Det håller inte.

Det var en jätte trevlig och rolig kväll hos Vicky igår.
Jätte god mat, mums.
Det hände en lite olycka, RÖDVIN över halva mig.
Men vad fan gör det, det kunde varit mycket värre.
Det kunde varit kokande vatten.
Lite vin tar ingen skada av bara min vita tröja, haha!
Det kommer vicky att få höra länge!

När alla hade gått hem, gick jag och vicky på äventyr i Lövestad. Haha!
Vicky blanda ihop något gott!
Sen kom Andreas och hämta mig, kl 5 var jag hemma.
Då vakna Melwin och var jätte ledsen, var vaken in en timme.

Jag är ganska så sliten idag! :S



Kan man bli snyggare än så???



Nudd å di sexigaste!



Hon håller på att lära ut en dans!



Eva var lite sugen!



"Hoppas jag blir våldtagen när jag går hem, oj jag är i Lövestad det händer inte här"



Ont det gör ont men det går det gör on en sutund på natten! HAHA!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

e de evas pojkvän??

2010-03-02 @ 22:05:20
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma

Ja det är det! Hihi

2010-03-02 @ 22:21:46
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0