Samtal med Melwin i soffan

Jag: Hej
Melwin: Nämen hallå mamma
Jag: Allt bra idag?
Melwin: Ja det kan inte bli bättre när jag har en hårborste och en fjärrkontroll att tugga på
Jag: Men den får du inte ha det vet du om
Melwin: Men mamma jag får inte ha något.
Jag: Snälla Melwin du har en MASSA leksaker
Melwin: Ja men dom är inte roliga för dom FÅR jag ha
Jag: Okej, då kan vi ta bort alla dina leksaker då
Melwin: Nä det kan man inte göra för då har jag inget att kasta ut på golvet
Jag: Jaha, så det är det du har dina leksaker till?
Melwin: Klast, mest så du har något att göra
Jag: Det är snällt att du tänker på din mamma
Melwin: Jag är snäll
Jag: Hmm.. Inte iförrgår natt iaf.
Melwin: Vad gjorde jag då?
Jag: Du bajsa ner hela dig, men jag hade turen på min sida pappa var hemma.
Melwin: Just det, det minns jag ska inte göra om det.
Jag: Det låter bra!
Melwin: Du, mamma
Jag: Ja vad är det?
Melwin: Jag hörde innan att du sa att jag skulle börja på dagis
Jag: Ja det ska du, det ska bli rolig va?
Melwin: Vad gör man på dagis då?
Jag: Man träffar andra barn, man lär sig en massa saker
Melwin: Får man leka där?
Jag: Ja det är klart att man får
Melwin: När ska jag börja i morgon?
Jag: Nä, det är en månad till
Melwin Jaha :(
Jag: Men det går fort
Melwin: Det får jag hoppas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-04 @ 03:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0