NÖJD!

Nu är jag nöjd!

  • Köket är kliniskt rent
  • Blomman har fått ny jord
  • Tvätten är tvättad och vikt
  • Dammat
  • Hängt jackorna rätt i hallen
  • Lagt alla leksaker rätt (imorgon är dom på fel plats igen)
  • Städat toan uppe
Janni har varit här idag, jätte trevlig. Men helt smärtfritt var det inte, hon plocka mina ögonbryn. Vilken lyx man har. Sen fick jag ett vax av henne som hon hade testat som hon inte tyckte var så bra, toppen för min del iaf!
Melwin och jag har badat i kväll, han är så go. Jag sköljde av håret sen fick han munstycket och då skulle han med skölja av sitt hår. Så söt! Han skulle göra som mamma.

Idag var det första gången Melwin blev ledsen när hans pappa skulle köra och jobba. Niklas sa hejdå till han som har brukar göra, då braka det loss. Melwin blev jätte ledsen, vi givk till fönstret för att han skulle vinka trodde kanske att det skulle bli bättre men det blev det inte. Niklas blev med ledsen, han vill vara med Melwin. Nu kanske Niklas fattar att Melwin vill vara med han med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0