Djurskyddsmyndigheten!

Det kom precis hitt en man från djurskyddsmyndigheten, dom hade fått in en anmälan.
Jag tror att det är våran HEMSKA granne som är så bitter så bitter. Som inte har fått något på länge. Nu var det att vi inte rastar våra hundar utanför rastgården, vad fan vet han om det? Vad vet han var vi gör och inte gör.
Jag går alltid ut med hundarna när jag är ute med Melwin, fast nu när det är så mycket snö och det är så jobbigt att gå med vagen så tar jag inte dom med mig. Vi brukar köra i väg med dom så dom får busa lösa. Det är inte så lätt för mig att gå med dom varje dag. Men kommer jag inte ut med dom så tränar jag lite här inne.

Jag menar jag är själv, har Melwin och hundarna det är inte alltid man hinner med. Jag försöker iaf göra mitt bästa. Och han som var här förstod att det inte är så lätt. Nu när Melwin börjar på dagis hinner jag gå ut med dom när han är där.

FAN JÄVLA FITT GRANNE, JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ HAN!
Ursäkta mina ord...

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad fan tror du att din granne är på dig och dina jävla hundar som skäller så fort han är ute?????????????

2010-02-24 @ 22:14:45
Postat av: Lee - Melwins mamma

Jag kan till 100% säga att han har gjort något mott dom, för dom blir inte så arg på någon annan som kommer.

2010-02-24 @ 22:57:09
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag tror det är flera grannar som tycker som han.

Störs inte ni av att de skäller?

Vad ska ni med 2 hundar om du är själv???

Hundarna behöver motion varje dag eller hur?

Det kan ju bero på det när dom skäller så hemskt!!!!!!!!

2010-02-24 @ 23:03:54
Postat av: Anonym

Hur rastar du hundarna när du inte kan gå ut med de??? Tror du att det räcker med att rasta de inne hur jävla stor plats har ni inne???

2010-02-24 @ 23:18:36
Postat av: Lee - Melwins mamma

Klara:

Jag har pratat med dom andra grannarna och dom bryr sig inte, dom säger att det är skönt att det hörs att det bor någon runt om. Dom säller bara när det går någon förbi, och det är normalt för en hund att dom vaktar. Nä jag störs inte av det. När vi skaffa den andra hunden var det inte medningen att vi skulle ha barn, men så blev det. Vi försöker göra oss av men Dexter men det går inte så bra.



Sv: När jag inte kan gå ut med dom kör jag lite träning där ute och kastar boll, dom har en stor rastgård på 130 kvm. Tränar där inne med, dom får leta efter godis. Jag tränar mycket hjärngympa med dom...

2010-02-25 @ 11:26:12
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0