Den funkar!

Fan vad roligt min cross den funkar, den går att köra med. Men en tvätt hade nog behövts där är en massa gammal damm på den. Det luktar inte så gott när det blir varmt.

Igår var vi nere i byn och träffa Sanna och Theo. Vi hann med mycket. Jag handa lite med, Melwin fick 2 sagellappar ett par byxor sen köpte jag ett par byxor till mig själv. Jag köpte färg till min jacka med, jag har en jacka som jag säkert ha haft i 5 år jag älskar den, men så har den blivigt lite blekt så jag köptye svart färg och det funka. Nu är den fin igen. På kvällen så tog jag och Melwin det lungt Melwin var jätte trött somna kl 19. SKÖNT! Sen hade jag skrattfest i soffan, tur att mobilen finns. Tog ett bad på kvällen sen vad det dags för kudden...

Jag vet inte vad som har hänt med mig men jag har börjat tänka allt mer och mer.
Tänk vad bra man har det, jag har en mamma och en mamma som lever och är friska. Jag har en son som är välskapt, alla i min familj mår bra och lever bra. Min mamma har varit på väg att försvinna ett par gånger, jag har inte tänk så mycket på det innan. Men nu när jag tänker på hur det hade varit utan min mamma. Det hade varit HEMSKT! För snart 2 år sen gick min "extra pappa" bort. Bengt var en underbar människa fast han kunde vara jätte jobbig i bland. Men han hade ett hjärta av guld. När vi var i Thailand så var det jag som var han dotter som han sa till alla. Jag är så glad för att jag fick följa med på resan. Tack PAPPA! Först ville jag inte med för att Bengt skulle med, men nu är jag JÄTTE tacksam för att jag åkte med.

Snart ska vi åka och hälsa på mamma, hon ligger på sjukhuset. Saknar henne så. Min älskade mamma! Får ta och ringa till pappa med och berätta för han att han betyder jätte mycket för mig!

Här kommer lite bilder i från Thailand 2008!



Världens bästa Bengt!                                              Världens bästa Lee



Tror att dem löser världsproblem!



Thailänskt nyår, man var inte så ren! Men roligt var det...



Min älskade Pappa!!!


Minns den dagen på strande som igår.                             När jag har inte alls fått för mycket sol!



Han ville komma åt mina bananer!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0