Busschaffören, nyklipp, Trydevatten & PINSAMT!

Igår var det lite party hos Dave, jag hade jätte trevligt. Annelie hade gjort en jätte god smörgåsmacka mums. Vi spela busschaffören, det var inte alls bra. Syrran fick dricka lite väl mycket. Inte jag för jag fuska, haha! Så nu vet ni det! Jag har en nu snaps Trydevatten kallas det, men gott som fan är det.

Idag har jag varit hos Janni och färgat håret, jätte snyggt blev det!
Nu blir det att bad innan jag ska bege mig till Vicky.
Det blir middag där om hon kommer på vad hon ska laga! Hehe..



Daniel och jag!



Hahahahahaha!!!



Min älskade TANT!



Syrran



Inte så jätte bra kvalite på bilden!



HATAR MINA TÄNDER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle ja osse göra

2010-02-27 @ 17:45:01
Postat av: Lee - Melwins mamma

Vad skulle du också göra???

2010-02-27 @ 18:38:14
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: ELLENORE

vilka patetiska människor som sitter och skriver så! Hur orkar ni.. säg vem ni är istället och visa att ni/du har lite stake.. du är ju störs i huvudet!

2010-02-27 @ 19:55:33
Postat av: Lee - Melwins mamma

Ellenor: Jag håller men, men jag kan nästan räkna ut med röven att dom har INGET liv!

2010-02-28 @ 15:37:21
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: ellenore..

vet du vem det är?? du vet att du kan kolla ip adressen?? gå tillbaka och se om nån skrivit inan med den adressen och kanske skrivit sitt namn.. hoppas dock inte det för det blir ofta jävligt PINSAMT!

Någon gjorde de på min och jag kollade så var det fan ta mig nån jag kände.. SÅ pinsamt det blev för den personen HAHAHAA

2010-02-28 @ 20:58:10
Postat av: annelie

j*vla mesa j*vel. alla är så förbannat tuffa på denna j*vla bloggen då. För j*velen skärpning.. det är så jäkla löjligt. tuff i truten men vågar inte säga vem det är.. löjligt..

2010-03-05 @ 23:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0