Bad boys!

Ja det finns det gott om!
Men låten med Alexandra Burke, Bad boys den är svin bra...

Verkligheten börjar komma i kapp mig.
Dom senaste 5 åren har jag halkat runder på ett bananskal.
Innan vi fick Melwin så, gick jag i skolan för att jag skulle göra något.
Kände att jag inte behövde jobba för det gjorde ju Niklas.
Jag festa runder, åkte till Sthlm och Thailand.
Tog dagen som den kom,
Men nu...
Nu MÅSTE jag ta mitt körkort som jag skulle gjort för länge sen.
Jag måste hitta ett jobb, som jag kanske har gjort.
Jag måste hitta en lägenhet, känns omöjligt.

Om jag tänker efter så har jag haft det jävligt bra, kanske lite för bra.
Nu måste jag bli vuxen på rikligt, kan inte åka runder på mitt bananskal.
Nä, nu gäller det!

Jag kommer att fixa detta, jag kommer att klara mig själv!
Jag SKA fixa det, jag SKA klara mig själv!

Bilprovingen: Det är fel hjulinställning
Tiffany Presson: Det är inte så att det är du som har fel inställning till hjulen?


Haha, kom till att tänka på den!

Världens bästa Lee kommer att fixa detta!
Jag ska bevisa alla!
SKIT BRA!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0