Tog lite julledigt från bloggen!

Det har varit så mycket att fixat nu innan julafton, ganska så skönt att det är över nu. Julen blev ändå ganska så lyckad, iaf för Melwins del, ja våran med. Melwin älskar alla sina åtta nya traktoret i alla storlekar. Han vet inte riktigt vilken han ska leka med. Hehe... Jag och N fick en digital fotoram av Ns lillebror, jag blev super glad men inte N han undra vad han skulle ha den till.. HAHA!!! N fick en massa annat, jag med. Melwin fick en trehjuling av sin farbror, så till våren ska det läras att trampa men det ska nog gå bra. Min system kamera har gått i sönder, så jag tänkte köpa en vanlig digital kamera som är nästan lika bra som en vanlig, N ska kanske köpa en mini pc. Tycker jag att han ska för det skulle varit bra att ha en data där nere så man kan lyssna på spotify där med. Haha...

Jag LYCKADES något stolt över mig själv. Melwin har varit jätte jobbig att lägga mitt på dagen så jag har inte orkat bråka med han så han har varit uppe istället. Men idag tänkte jag att jag MÅSTE få han i säng, och det gick. Hanvar jätte arg men jag var lugn. Det tog 30 min sen sov han, han sover inu. Men snart får han vakna så han kan sova i kväll med. För han ska på dagis i morgon, jag ska träffa en ny tjej som jag ska vara ledsagare till. Hon är 13, men det kan vara kul det med, gå och fika, gå på bio och massa annat kul!

Jag klippte Texas i går för han fäller som fan, här är hår över allt. Får dammsuga typ 3 gånger om dagen ORKA! Och det hjälper inte att borta han i heller, så pälsen åkte av. Men jag har ju täcke till han. Så ska vi vara ute längre runder får han ha det på sig. Han är för söt när han har det på sig, min lilla tisse!!

Just det, vi var ju på valla i lördag!
JAG FESTA MED MIN VICKAN, JA NI LÄSTE RÄTT VICKAN!!!
Fy fan vad vi hade roligt, vi rocka värre än någon annan! Leesan & Vickan ÄGER!
Niklas var också med, han hade nog roligt såg inte så mycket av han!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt för er att ni fick en bra jul :) De är ni värda. Var rädd om dig och din familj

2010-12-28 @ 09:45:50
Postat av: Anonym

gott att höra fina du! att julen blev bra trots allt.

2010-12-28 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0