I like!

Titta vad som la på bordet till mig... Åhhh.. Kan det blir bättre!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Börjat jobba eller det är Niklas pengar!? Vet nog svaret redan

2010-12-08 @ 17:37:23
Postat av: Anonym

Grattis,alltid retar du någon! :)..gillar din stil tjejen...

2010-12-08 @ 18:26:43
Postat av: Anonym

Ni som inte fattar att hon provocerar alla Er avundsjuka gamar,hoppas ni dööör av avundsjuka,Lee är värt varenda krona p.g.a sin ärlighet o härlighet..

2010-12-08 @ 18:29:02
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Om du nu vet svaret varför i helvete frågar du då? Om du tror att det är Niklas pengar är det HELT fel!!!

2010-12-08 @ 19:51:48
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Niklas pengar hit och dit.. det kanske är så att ni har gemensam ekonomi? Det har iallafall jag och min sambo :) Han jobbar och sliter och jag har det bra ;) Han betalar allt och ger mig allt jag pekar på!! SÅ LÄNGE inte Niklas lider av det varför i helvete ska ni då göra det??????



LEV livet LEE :)

2010-12-09 @ 00:32:12
Postat av: Anonym

Fan vad självisk och bortskämd du den sista som skrev är! Min kille jobbar och sliter och jag har det bra! Kanske dags att ta steget in i vuxen livet och inse att alla ska arbeta! Det är inte meningen att en ska sitta hemma på röven hela dagen och kräva pengar medans den andra är ute och sliter röven av sig för att försörja båda två! Hatar sådana människor som tror att dom är för fina för att arbeta och att det är deras partners skyldighet att arbeta medans dom sitter hemma och glor! Det är så man blir illamående :S

2010-12-09 @ 09:13:55
Postat av: Anonym

Så Lees arbete med barnet o hemmet är inte värt något? Vilka otroligt gammalmodiga tankar ni har!

2010-12-09 @ 10:21:50
Postat av: Anonym

Det är värt mycket men har man barnet på dagis ska man faktiskt söka arbete eller studera! Det hade varit skillnad om Melwin hade varit hemma men nu är han inte det och då behöver hon faktiskt inte bara sitta hemma och glo! Städa tar inte hela dagen!

2010-12-09 @ 11:25:54
Postat av: Charlie

Var och en får väl göra som de vill. Trivs de i detta förhållandet så bry er inte så hemskt!! Och jag tror inte det är N´s pengar.

2010-12-09 @ 11:32:05
Postat av: Anonym

Vi känner ett par,där mannen valt att vara hemma,han lämnar också barnen på dagis,barn behöver det,men inte är det någon som anklagar honom för att leva på sin fru eller att han går hemma o latar sig,tvärtom tycker alla att han är en underbar man som ställer upp hemma.

Lee gör detsamma,men hon är ju kvinna,vi förväntas att både jobba o sköta hem o barn,ingen berömmer oss för det.Det är val bra om en kan vara hemma,då får man mer tid för varandra o barnet på fritiden,om båda jobbar måste man ju fixa städ,tvätt o allt annat när man är ledig.

2010-12-09 @ 12:33:16
Postat av: Lee

Sitta hemma och glo?????????? Har du missat att jag går på kurs?????? Hmmm...

2010-12-09 @ 13:15:48
Postat av: Anonym

Jag gör allt annat!!! Min sambo jobbar "bara" sen Gör jag resterande plus studerar heltid utan CSN! För att vi vill ha det så! Jag servar min sambo och barnen med allt!! Så jag sitter inte bara och glooooooor!!! Min sambo ger mig fina saker och annat för att han uppskattar allt jag gör för honom och för vilken bra moder jag är!! Jag utbildar mig för att få en bra framtid och ett välbetalt jobb sen!!! Såå, ska du klaga på detta med?

2010-12-09 @ 17:04:52
Postat av: Anonym

Jaså heter det kurs nu!? Det var inte så längesedan du skulle bli ledsagare! Vad hände med det!?

2010-12-09 @ 17:22:33
Postat av: Anonym

skit i vad hon gör,så länge det är ok för niklas o henne!

2010-12-09 @ 18:28:17
Postat av: Anonym

haha ni e för roliga allehop

2010-12-09 @ 18:38:09
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Hahaha!!!



Jag tycker det är toppen att man inte behöver ta CSN, dels måste man betala tillbaka det och en jävla massa ränta...



Jag går på COMPETENS UTBILDING & är LEDSAGARE! Men det med Ledsagare har inte blivigt mer än en gång för tjejen jag var det till kom med en massa ursäkter så vi har bestämt att vi bara ska vara vänner. Men jag ska träffa en ny tjej som jag ska vara ledsagare till. Och om man läser min blogg kan man även läsa om competens!



Om Niklas får som han vill ha det vill han att jag ska vara hemma, men det vill jag inte. Jag vill jobba tjäna mina egna pengar, träffa andra människor. Och med denna utbildningen kommer jag att få ett jobb. Jag verkligen älskar att vara där!!!

2010-12-09 @ 19:39:16
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0