Har en massa måste

Att stressa hela tiden för att man har en massa måste, men det slutar alltid med att inget blir gjort. Det är så det är när N är hemma. Han är hemma så kosta pass mellan han jobbar så vi får stressa runder för att hinna med något, men det blir bara halv klart. Vi köpte en gran i lördags, den står i stora rummet sne som fan inget pynt. För det hann vi inte med. Inga julklappar är klara, grannen är inte pyntat, inget julgodis bakat, inga julkakor. Känns inte som att det är jul. Jag vill liksom göra allt det dära med Niklas och Melwin. Men det får väl bli att jag och Melwin gör det själva. JÄTTE TRÅKIGT! När Niklas väl är hemma stressar jag som fan och det resulterat till att jag blir på sjukt dåligt humör och sen blir vi ovänner. Vill inte att det ska vara så. Jag kan inte minnas när vi sist bara var hemma och inte hade en massa måsten. Nu när jag inte är hemma på dagarna så blir här inget gjort, får gå och göra det på kvällen om jag orkar.



Kan det inte alltid vara så här???

Kommentarer
Postat av: camilla

känner ingen de dära med en massa stress så fort dom är hemma :( vi har inte ens ngn gran än , men alla julklappar är däremot klarar :)



jätte söt bild på er :)

2010-12-21 @ 09:01:03
URL: http://camillarikard.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vaddå? du måste ju uppdatera oss, är ni ett par igen? kul isåfall, hoppas det gå bättre nu och att Niklas har förlåti dig för allt elakt du skrivet om honom, otrohet mm kram

2010-12-21 @ 10:24:29
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Camilla, visst är det jätte jobbigt. Jag mår sjukt dåligt så fort Niklas kommer hem för då är det bara stress stress och stress hela tiden...



Nä vi är inget par igen, men vi jobbar på att det ska bli så. Men vi stöter på hinder efter hinder...

2010-12-21 @ 17:51:51
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0