Är folk avis eller vad är det?

Är folk avis på att jag och Niklas är vänner igen? Jag kan inte fårstå att folk kan hoppas på Niklas att säga att det är synd om han att det är synd att han inte fårstå bättre. Vad är det han ska förstå bättre? Jag har alltid fått lära mig att man ska följa sitt hjärta. Jag kan känna att jag tycker det är jätte skönt att vi är vänner igen, inte minst för Melwin skull. Sen är det nog många som retar sig på det, men då kan dom lägga ner sin energi på det om dom har för mycket fritid. För det känns som att många läsare har det. Men men skit nu i det...

Jag vill ge en lite puff till en grupp på facebook

Rädda älgkalven Fabbe!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0