Vi hängde på!

Melwin och jag följde med Niklas till Tyskland i Torsdags.
Det är så tråkigt att sitta hemma och glo.
Melwin gillar att åka lastbil så det är bara roligt.
Det gick ganska så bra på båten denna gången, han lyssna bra på oss.
Magnus körde också, så för att Niklas skulle få sova så dela Magnus och Niklas hytt.
Melwin vill ju inte precis gå och lägga sig kl 17.00
Niklas fick sova sina timmar, Melwin och jag kolla på film!

Det är så skönt med Melwin för han bryr sig inte att man tar upp han kl 23 på kvällen, lika glad ändå.
Efter vi hade ätit lite så var det dags att köra av.
Oftast så somnar Melwin nästan direkt när vi börjar köra.
Men DOCK inte denna gången.
När kl var 04.20 somna han.
Då tänkte jag att då sover han länge sen.
Nä, när kl var 08.20 då skulle han upp.

Tur att det finns Dvd spelare!
Sen skulle inte Melwin sova när vi körde men till slut somna han.
1 timme, det kändes inte så lönt.

Melwin har badat bobbelbad för första gången.
Han gilla det, han tycket först att det var lite konstigt.
Men sen ville han nästan inte gå upp!



Gott med Efterrätt!



Han kom på att tryckte men på knappen så börja det att bubbla!



Mina pojkar!



Spegalar i taket, det tycket Melwin var roligt!



Melwin har svårt för att ligga still när man ska byta på han.
Så Niklas satte ner dvd spelaren och det gick det fin fint!



Han ska alltid dumma sig på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0