Våran dag!

Det sluta med att Melwin somna i våran säng igår när kl var 23.30 då var jag svin trött han med.
Kl 07 vakna han, jag trodde jag skulle dö. Inte redan tänkte jag, men han somna igen. Kl 09 ville han upp. Vi kolla lite på tv sen gick vi ner. Bestämde mig för att vi skulle gå ut, men fy vad kallt det var. Det var så kallt så jag fick ta påmig vinterjackan, men det var så skön så det gjorde inget. Chris skulle komma vid 13 tiden så Melwin och jag cykla en sväng för jag ville inte att han skulle somna, tänkte det är bättre han sover i vagenen när vi är i stallet.
Vi cykla en runda, när vi kommer hem ser jag att han har tappat sin ena foppa toffel.

Chris hade med sig dagens i från Thai, mmm vad gott det var. Mums!
Sen gick vi ner till hästen, Chris ville se henne och jag skulle tömköra.
Det gick fin fint!

Hemma igen, ville Melwin inte göra något. Det var inget som passahan, han bara sura. Jag fråga han om vi skulle kolla på Emil. Det var det han ville, kolla på Emil och mysa. Efter vi hade ätigt middag så cykla vi ut för att leta efter Melwins sko, men jag kunde inte hitta den. Det är så surt, jag får be Niklas kolla i morgon när han cyklar hem i från jobb. Kanske han ser den, HOPPAS! Vi cykla ner till äppelodligen och tog lite äpple till hästarna. Cykla bort till stallet för vi skulle se hur det var med Zebra om dom hade hästarna var snälla. Det gick jätte bra där. Och dom belv så glada för alla äpplen. Får plocka nya i morgon!

När vi kom hem, kom jag på att jag måste ner till Ica.
Det var bara till att cykla och se glad ut.
En Polisbil var hos grannen, innan var där en ambulans undra vad där hade hänt.
Melwin skulle inte sova i sin säng idag i heller.
Natta han i vår säng, natta visst mig själv med!



Vad tycks om min nya hårfärg? Mycket nöjd själv!



Så sluta det i går, så gulligt!



Ikea kex!



Allt ska in så om det får plats eller inte!



Undra om man kommer över!



Världens bästa människor!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0