Svar till läsare!



Det handlar långt i från om att jag är lat. Jag vill gå i skolan jag vill läsa och lära mig nya saker.
Men jag har GROV dyselexi och det gör inte saken lättare.
Min stavning är betydligt bättre än vad det var för 6 år sen. Datan har hjälpt mig massor. Men att läsa och sen komma ihåg vad jag har läst det funkar inte. Jag har testat en massa olika knep för att det ska fasna men det gör det inte.

När jag läster en text så ser den inte ut som samma text som du läser. Jag skyller inte alls på Niklas men så är det, jag kan inte göra det jag vill...

Kommentarer
Postat av: Diana

Och Du "Lena" Om du läser noga skyller hon inte på Niklas att hon inte kan läsa hon förklarar att hon inte kan ha det jobb som hon önskar just nu för det går inte ihopa med att både han och hon jobbar sådana tider. Öppna ögona o tänk lite innan du kläcker dumma kommentarer.

2010-08-24 @ 11:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0