Idag händer följande!

Snart ska vi åka in till Ystad.
Ska vara med Mamma lite idag.
Sen ska Melwin till Annelie och Texas ska till mamma för i morgon åker vi!
Ikväll ska jag in till Malmö med Vickan och Tobbe. Det kommer att bli trevligt.

Herr gal (Melwin) vakna redan kl halv åtta idag. Usch tänkte jag när han kom in till mig.
Men nu ska han vara hos Annelie och tåby hela helgen.
Hoppas nu att Annelie inte lär han en massa skit...

Dags att fixa till sig nu!

Bjuder på en gammal bild :)



Kolla vad långt hår jag hade... Så långt ska jag ha igen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaa? skämtar du eller?

Hur kan man tycka att det är usch,när ens barn kommer in till en på morgonen? Finns väl knappast något underbarare än en varm nyvaken unge kryper upp till en på morgonen,o halv åtta? rena sovmorgonen för en småbarnsförälder.

2010-08-20 @ 16:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0