En horas vardag!

Hitta ett forum på nätet i går, där var bla en hora som skrev om sin vardag.
Hon var i 30 års åldern och var ganska så högt utbildad.
Anledningen till att hon valde att jobba som hora var att hon tände på det, tanken på att vara hora. Hon gjorde inte det för att hon var behöva av pengar, utan för att hon älska det.

Dom flesta tror nog att man horar bara för pengar, men jag känner en brud som gör det att samma anledning. Hon älskar det. Det bästa är när det kommer män som är upptagna, det är liksom väldigt förbjudet.

Jaghar alltid trott att horor står längs vägen och att det är tjocka äkliga gubbar som köper sex. Men så är det inte. Vi kan kalla min vän för Lina. Lina har inte träffat en ända tjock äklig gubbe. Dom flesta är gifta eller har något förhållande, barn och bra jobb. Många av dom vill bara ha vanlig sex. Det är väl så att tjärringen släpper väl inte till.
Det är inte förbjudet att sälja sex men att köpa. Fattar inte hur man kan sätta en sådan lag. Skulle varit förbjudet på båda håll isf. Just det vi lever i sverige, det glömde jag!

Det är som jag alltid har sagt, fett goda pengar i månaden!
En kund om dagen 2000*30=60.000:-
Dubbelt så mycket som Niklas får!
Hehe..

Det är som jag säger hade det inte varit för att man ska sälja sin kropp, hade jag lätt gjort det!


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: nice :) allt är bra med mig med.

Följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-13 @ 13:20:55
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: nathalie

Va trevligt att du kan bedömma min personlighet via bokstäver från ett tangentbord. Lika moget det! ;)

2010-08-13 @ 15:54:36
URL: http://nathaliesafko.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! Kika in om det är du! Om inte, så kommer det en ny chans imorgon! :)

2010-08-13 @ 16:35:21
URL: http://ceciliav.com
Postat av: sofia

haha fin bild ^^

2010-08-13 @ 17:18:19
URL: http://audry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0